Forumet - HJÄLP MIG!!!!!!!!

HJÄLP MIG!!!!!!!!

178 0 19
ok det här är fan inte kjul och jag MÅSTE ha hjälp

ni vet "aktivitetsanteraren" på datan? den heter så va? när man trycker ctrl, alt och delete. då kommer ju den grejen upp, jag måste ha den men får inte upp den av nån anledning.

allt som kommer upp nu när jag trycker ctrl, alt och delete är en konstig ruta där det enda som står är "avändare: datorn och ID: 0 och status: aktiv och klientnamn och session: console

vad fan är det?

asså jag behöver seriöst hjälp. måste ha den äkta grejen! finns det nån som kan sånt här som kan hjälpa?

Spana också in:

Vilket OS sitter du i ens? :S

Har ej använt windows på superlänge men kanske:
Högerklicka på aktivitetsfältet och starta aktivitetshanteraren därifrån?

Annars så kanske det är så att du råkat trycka på en av flikarna i aktivitetshanteraren så att den information som kommer upp är den du beskriver. Finns det fler flikar i fönstret som kommer upp? Testa att trycka på nån av dem.
Miceparade:

Uhhrr, jag menar: hur du löste det och om du fick reda på vad som var orsaken till problemet :l

haha oj sorry, är astrött och halv borta

nja var nog inget problem. hade råkat ta bort menyraden som jag tror den heter så jag kunde inte ändra mellan de olika grejerna man får välja mellan. råkade av olyckshändelse trycka på nåt så kom den tillbaka [bigcheers]