Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig!!!


Ämnesstartare

Kolla här, finns en tjej jag är kär i som det förhoppningsvis kommer bli någonting med men kommer dock inte kunna träffa denna på ett bra tag då hon åker bort med familjen i två månader...
Här hemma i Sverige så har jag mängder av tjejkompisar en jag nyligen lärt känna stöter på mig hela tiden och om jag inte hejdar det kommer det sluta med att vi hamnar i säng...
Har redan fått erbjudanet...
Denna tjej flyttar långt härifrån inom ett halvår och vill inte ha nåt seriöst..

I alla fall tror jag att tjejen jag är kär i är mer erfaren sexuellt än mig...
Vore det fel att hålla på med denna tjejkompisen ett tag fram tills hon kommer tillbaka eller kommer jag ångra det djupt...
Eller är det tvärtom att jag kommer känna mig mer självsäker och lugnare med att starta upp något med den jag är kär i efteråt?
Är som sagt fortfarande singel..

Snälla hjälp mig vet inte vad jag ska göra..


   
Citera
smisk

Orkar inte hjälpa. Sry.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker du ska göra så [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johnas_90:

Vore det fel att hålla på med denna tjejkompisen ett tag fram tills hon kommer tillbaka eller kommer jag ångra det djupt...

Fråga din flickvän. Om hon tycker det är okej att du ligger med en annan (vilket jag betvivlar) är det inget att oroa sig för. Älskar du någon måste du vara ärlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malachi:

Fråga din flickvän. Om hon tycker det är okej att du ligger med en annan (vilket jag betvivlar) är det inget att oroa sig för. Älskar du någon måste du vara ärlig.

Grejen är ju att jag bara är kär i henne..
vi har hållt på och flörtat ett tag och hon vill först börja träffas när hon är tillbaka...
Hon är mer erfaren än mig sexuellt..
Och jag tänkte att eftersom jag ändå är singel så...
men tror du jag kommer ångra mig senare?eller tror du det kan vara något nyttigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Jag tycker du ska göra så

Hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johnas_90:

Hur?

Att du är med den där andra tjejen först [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Att du är med den där andra tjejen först

Tror du att det kan vara bra för det nya förhållandet eftersom vi kommer vara på samma nivå då?..
Eller kan det vara så att jag bara ångrar mig senare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johnas_90:

men tror du jag kommer ångra mig senare?

Själv skulle jag ångra mig om jag gjorde något sådant. Hur du är som person vet jag inte, så jag kan därför inte säga säkert hur du skulle ta det.

Johnas_90:

tror du det kan vara något nyttigt?

Om du är erfaren eller inte tror jag inte spelar någon stor roll om ni älskar varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johnas_90:

Tror du att det kan vara bra för det nya förhållandet eftersom vi kommer vara på samma nivå då?..

Nja, det är kanske roligare i alla fall [party]

Johnas_90:

Eller kan det vara så att jag bara ångrar mig senare?

Kanske, men det känns ganska dumt. Varför skulle du ångra dig? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Kanske, men det känns ganska dumt. Varför skulle du ångra dig?

Jag vet inte... beror väl på hur man tänker, kommer ju antagligen inleda ett förhållande med henne och på så sätt är jag ju otrogen..

Men hon snackar alltid om sina ex, och stör mig så väldigt på det...
Blir så svartsjuk..
Kanske vore nyttigt om jag kände att jag hade varit med lite innan henne i alla fall..
annars kanske jag kommer tänka för mycket på hur hon hade det innan mig?

Eller är jag bara dum nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johnas_90:

Kanske vore nyttigt om jag kände att jag hade varit med lite innan henne i alla fall..
annars kanske jag kommer tänka för mycket på hur hon hade det innan mig?

Ja, precis. Om du tycker att det skulle kännas bättre, så är det väl klart att du ska göra det. Ni är ju inte tillsammans än [no-no]


   
SvaraCitera

Johnas_90:

Är som sagt fortfarande singel..

Malachi:

Fråga din flickvän.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du är singel som gör de väl inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hah, du kommer säkert få känslor för den första så när den andra kommer tillbaka så ba dissar du henne[blush]


   
SvaraCitera