Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig!!!


Ämnesstartare

Tjenare heter Mange och är 15 år.
Jag har ett problem, en av mina kompisar e jätte kär mig, men jag har sagt att jag bara vill vara vänner, men hon forsätter att flörta men vi har bestämt att vi ska bara vara kompisar nu, men jag vet att hon fortfarande är kär i mig, och jag är istället kär i en av hennes bästa vänner, och en av mina andra vänner sa att hon är kär i mig oxå!
Men jag är rädd för att bli tsm med henne för jag vet att jag skulle såra min andra kompis jätte mycket, och jag vill inte förlora henne som vänn.
Vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesstartare

Asså en av mina kompisar sa att hon jag va kär i är kär tbx menar jag!


   
SvaraCitera

Vänta, din kompis förälskelse kanske går över snart.

Om hennes bästa vän börjar hålla på med dig är hon elak mot henne som är kär i dig, (har ingenting med dig att göra, men ville bara skriva det.)


   
SvaraCitera

Fest?


   
SvaraCitera

det går inte vara vän med någon som är kär i en. tror jag. försökte vara vän med 1 som var kär i mig och trodde att det skulle gå över men det var dumt. det var jättejobbigt för den personen att vara vän med mig. undrar vad personen gör, om jag har förstört mycket för den. har nog det. ibland tänker jag att borde vara ihop med den personen och jag har försökt det men känner mig instängd och oförstådd. funkar inte. vet att det inte gör det.


   
SvaraCitera

bättre att inte vara kompisar då.


   
SvaraCitera

eller att ändra på sig
vet inte om det funkar


   
SvaraCitera

Rockisen92:

kär i är kär tbx menar jag!

Vad menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vad menar du?

Asså jag råkade skriva att den tredje kompisen sa att hon va kär imig, men det hon sa va att den jag är kär i, är kär i mig oxå.


   
SvaraCitera

Rockisen92:

den jag är kär i, är kär i mig oxå.

Så.. Vad är problemet?


   
SvaraCitera

Rockisen92:

Vad ska jag göra?

Följ ditt hjärta. Det går inte att undvika att såra andra människor. Ibland blir det så bara.


   
SvaraCitera

Rockisen92:

Tjenare heter Mange

så nu får du fanimig säga vart festen är![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

så nu får du fanimig säga vart festen är!

Fyfan hatar den där låten!


   
SvaraCitera

Det är det enda du kan göra [n]


   
SvaraCitera

MANGE KOM IGEN NUU![bigsmile]


   
SvaraCitera