Forumet - hjälp mig :(

hjälp mig :(

627 1 34
min flickvän gjorde slut imorse med ett sms där det stod "jag e ledsen men det e slut mellan oss vill inte prata om det mer" jag blev så jävla ledsen att jag struntade i skolan
jag har fått alvarliga problem kan inte sluta tänka på henne jag saknar henne [sad]
jag älskar henne så mycket [cry]
hur ska jag glöma henne?
snälla snälla hjlälp mig
har fått tankar om självmord [cry]
Det blir så där när man låter sig bindas av vackra ord.
Hade ej låtit det vara utan någon förklaring. Men håll dig sysselsatt med annat så gått det går så att du inte får för mycket tid till tanke över. Umgås med vänner och sånt om du har. En del fläckar går aldrig bort men dem bleknar med tiden.
OF 5:

Det blir så där när man låter sig bindas av vackra ord.
Hade ej låtit det vara utan någon förklaring. Men håll dig sysselsatt med annat så gått det går så att du inte får för mycket tid till tanke över. Umgås med vänner och sånt om du har. En del fläckar går aldrig bort men dem bleknar med tiden

kan inte jag har gjort så mycket med henne att allt jag gör påminer om henne [cry]

Spana också in:

ash_delaman:

om du inte e i den här trådan för att hjälpa mig med min flickvän så kan du dra åt helvete!

Ditt ex verkade vara en dramaqueen i vilket fall så jag förstår inte vad du vill ha tillbaka. Dessutom är ju du så tard man kan bli så det lär ju inte ens gå om du vill.

mvh trollmatarN^