Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig


Ämnesstartare

jag måste vara på mitt rum hela dagen ända tills 10 eller senare ikväll för mammas sambo sitter och kollar på tv i ett rum som är här utanför. och om jag går förbi där blir det mer bråk och han kommer tänka att han hatar mig och att jag är jättedålig, och kanske säga en elak kommentar. så jag kan inte ens äta något på hela dagen. och samma sak imorgon. för man måste gå förbi honom för att komma till köket. och kan inte gå ut heller.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Finns det inget fönster i rummet du sitter i? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samla massa mat i ditt rum efter klockan tio ikväll så att du har mat att äta imorgon när du inte kan gå ut. Det skulle jag gjort. Som en ekorre på hösten. Annars kan du ringa någon och säga: "EY! KOM HIT OCH KASTA UPP MAT TILL MITT FÖNSTER!!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Finns det inget fönster i rummet du sitter i? [sad]

det är så långt ner.
har hoppat ut genom fönstret när jag bodde hos min pappa men det var bara 1 meter lr nåt..

Ensamvargen:

Samla massa mat i ditt rum efter klockan tio ikväll så att du har mat att äta imorgon när du inte kan gå ut. Det skulle jag gjort. Som en ekorre på hösten. Annars kan du ringa någon och säga: "EY! KOM HIT OCH KASTA UPP MAT TILL MITT FÖNSTER!!!"

jo kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du ska gå ut och äta något ändå. Är obra att vara hungrig hela dagen. Om han tittar på dig dumt eller säger något dumt så kan du tänka: "haha han är dum och korkad så allt han säger är fel" så slipper kanske du inte blir ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Tycker du ska gå ut och äta något ändå. Är obra att vara hungrig hela dagen. Om han tittar på dig dumt eller säger något dumt så kan du tänka: "haha han är dum och korkad så allt han säger är fel" så slipper kanske du inte blir ledsen.

Jag har nötter på mitt rum så måste inte vara helt hungrig. Men tål inte så mkt nötter. Det sjens jobbigare att gå förbi där än att vara hungrig... Han är bara sån person som tycker att jag inte ska få finnas för att jag inte är helt vanlig. Och när han flyttade hit var han jätteelak mot min bror och slog honom. Men om han går iväg nånstans en kort stund kan jag smita ner och ta mat.


   
SvaraCitera

Brukar göra liknande när vet att de jag delar boende med är hemma och t.ex går runt. I köket eller vad som.

Har ingen lösning. Sitter på rummet hungrig hela dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Brukar göra liknande när vet att de jag delar boende med är hemma och t.ex går runt. I köket eller vad som.

Har ingen lösning. Sitter på rummet hungrig hela dagen.

Det är jobbigt. Jag brukar ha frukt på mitt rum och äta av dom men nu hade jag inte det. Blir ju inte dåligt av att vara i rumstemperatur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen kan man väl äta chips och godis och sånt...


   
SvaraCitera

den läskiga vampyren:

Det är jobbigt.

Det är också jobbigt att man vet att de säkert tänker att man är skitkonstig pga sitter i rummet hela dagen. Fast de känner inte mig så bra så ibland hoppas jag att de tänker att jag varit ute när de inte hört och sådär.

den läskiga vampyren:

ha frukt på mitt rum

Har min frukt i kylskåpet pga godare med kall apelsin än varm :c

Kanske ska skaffa minikyl och ha på rummet istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Det är också jobbigt att man vet att de säkert tänker att man är skitkonstig pga sitter i rummet hela dagen. Fast de känner inte mig så bra så ibland hoppas jag att de tänker att jag varit ute när de inte hört och sådär.

Jag vill inte gå ut heller för min mamma är också där och hon håller på och hyr ut mitt och min brors hus som vi fått ärva och tar pengarna. Och tror hon kan fortsätta och bara ta allt ifrån mig hela sitt liv. Förut när jag hade kompisar och gick i skolan var hon elak mot mig, men sen jättesnäll mot dom så dom trodde att hon var jättesnäll. Och jag hade berättat lite för dom att hon inte var snäll mot mig. Så då trodde dom att jag ljög och ville inte vara kompisar med mig mer.

Miceparade:

Har min frukt i kylskåpet pga godare med kall apelsin än varm :c

Kanske ska skaffa minikyl och ha på rummet istället.

Okej..

Är inte d dyrt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

det är så långt ner.
har hoppat ut genom fönstret när jag bodde hos min pappa men det var bara 1 meter lr nåt..

Ta en massa underlakan och knyt ihop då så du kan hoppa bungy jump! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ta en massa underlakan och knyt ihop då så du kan hoppa bungy jump! [party]

haha 😛 och hamna ute utan skor... sen inte komma in xD... låter inte rätt... men jag tänkte också på det=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

och hamna ute utan skor

Du får väl ta 2st större böcker & knyta fast runt fötterna tillsammans med en bit lakan... Snöskor! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du får väl ta 2st större böcker & knyta fast runt fötterna tillsammans med en bit lakan... Snöskor! [smile]

hahah.... nä tyvärr [badgrin]


   
SvaraCitera