Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig är besatt D:


Ämnesstartare

Hittade dessa skor och blev förälskad, så efterlyser dem nuRodnar
image.png

Hittar dem inte på webbsidan heller. Måste hitta dem Hjärta


   
Citera

Schweizisk braunvieh-ko


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Schweizisk braunvieh-ko

bra bild, tillverka egna haha 😉


   
SvaraCitera

handendärnissen:

bra bild, tillverka egna haha 😉

No problemo, vänta tills imorgon för då är jag vid kor igen 


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

No problemo, vänta tills imorgon för då är jag vid kor igen 

gött de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

bra bild, tillverka egna haha 😉

SvenskWithAttitude:

No problemo, vänta tills imorgon för då är jag vid kor igen 

Tyvärr inte så kunnig om hur man gör skor


   
SvaraCitera

Den som söker lär finna! 


   
SvaraCitera

Tror tyvärr inte att det går att få tag på dessa, inte enkelt iallafall. Såfall på något gammalt lager då dessa skor är ganska så gamla. De kom mest troligtvis med en vårkollektion 2012.

Här har du dom på annan bild.
winter-boots-picture-id184643247?k=6&m=1

Störst chans att hitta namnet är väl att ha tur hos "Frye's Paige boots" eller liknande företag.
Synd att de inte hade ett märke som man kunde går efter liksom "Tory Burch's  boots".

Här är ett par andra som jag hittade som inte är lika, fast som ändå är något sisådär lika, om du kanske gillar dessa också? Betydligt högre klack dock och med dragkedja på utsidan istället för på insidan (ser det ut som iallafall).
16078-00.png
http://www.footway.se/skor/jj-footwear


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mycket!, men letar nog vidare. Var nog bara snygga ur den vikeln på första bilden Ledsen såg sedan helt olika ut. Plus att allt på den hemsidan var så dyrt. 

Letar efter ett par svarta tror jag eller mörkbruna (inte så röda stövlar) med en lägre klack. Men tack så mycket att du hittade dem Hjärta

Crysilis:
Tror tyvärr inte att det går att få tag på dessa, inte enkelt iallafall. Såfall på något gammalt lager då dessa skor är ganska så gamla. De kom mest troligtvis med en vårkollektion 2012.

...


   
SvaraCitera

Oswin00:
Tack så mycket!, men letar nog vidare. Var nog bara snygga ur den vikeln på första bilden Ledsen såg sedan helt olika ut. Plus att allt på den hemsidan var så dyrt. 

Letar efter ett par svarta tror jag eller mörkbruna (inte så röda stövlar) med en lägre klack. Men tack så mycket att du hittade dem Hjärta

Jag hittade inte, det var ett par andra! Förutom den bilden med cykeln då, det var samma. Men ja, tror bruna kan vara urläckra. Lycka till så mycket som möjligt. Hjärta


   
SvaraCitera