Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig att få tjejen


Ämnesstartare

Hej

Jag tycker en tjej SKITsnygg men jag har aldrig pratat med henne förut. Vi går på samma skola, hon är ett år yngre. Jag ser henne oftast varje dag. Jag vet inte hur jag ska få kontakt med henne.

Jag behöver eran hjälp nu asså. Jag är ganska feg av mig så jag vågar liksom inte säga hej till henne eller typ adda henne på msn. Jag är rädd hon ska säga det till sina kompisar och börja prata dåligt om mig.

Jag har inte så bra utséende har många födelsemärken i ansiktet och så. Så det är därför jag är rädd att hon ska typ börja prata om mig med sina kompisar.

Vill ha eran hjälp nu hur jag kan få kontakt med henne utan att göra bort mig. Går i 8an. Jag är inte direkt någon pluggis eller nån tönt.

Tack på förhand


   
Citera
Ämnesstartare

om du inte vågar prata henne är väl svårt att ta kontakt med henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hamsterr:

Jag har inte så bra utséende har många födelsemärken i ansiktet och så. Så det är därför jag är rädd att hon ska typ börja prata om mig med sina kompisar

ge henne en "fråga chanslapp" från "okänd 94a" hon kommer fatta[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

om du inte vågar prata henne är väl svårt att ta kontakt med henne?

Men hur jag ska få hennes uppmärksamhet eller hur hon ska börja prata lite smått med mig. Typ så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hamsterr:

Men hur jag ska få hennes uppmärksamhet eller hur hon ska börja prata lite smått med mig. Typ så.

om du är så osäker kan du väl fråga om nått skolrelaterat för att kicka igång en konversation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hamsterr:

Jag är rädd hon ska säga det till sina kompisar och börja prata dåligt om mig.

Varför skulle man göra det bara för att man addar någon på msn? [shake]
(Om du inte är riktigt jävla ful eller nått åt det hållet [wink])


   
SvaraCitera

Försök att undvika henne istället, då blir du inte lika deprimerad.


   
SvaraCitera

The Box:

Försök att undvika henne istället, då blir du inte lika deprimerad.

[y]

Jag satt förresten i samma situation för några år sedan. Sedan kom jag på att jag bara var intresserad av henne för att hon var så sjukt snygg och blev kär i en tjej som jag tyckte kändes rätt i stället. Hon var inte lika snygg med det är insidan som räknas[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hamsterr:

ag tycker en tjej SKITsnygg men jag har aldrig pratat med henne förut.

Då kan du ju inte vara så kär eftersom du inte ens känner henne....


   
SvaraCitera

http://www.fragbite.com/?threadID=681581 oj då [ops] antar att du ställer frågan i varje forum du känner till [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hamsterr:

Jag är inte direkt någon pluggis eller nån tönt.

CS Nörd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nick15:

CS Nörd

eller inte?


   
SvaraCitera

Det finns heller ingen formel över internet som berättar hur du ska få en okänd människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hamsterr:

eller inte?

varför Postar du På ett CS Forum då ?!?!


   
SvaraCitera

Ligger inte tråden i lite fel forum? [confused]


   
SvaraCitera