Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig att gå ner i vikt, här är mitt förslag!


Ämnesstartare

Grejen är bara den att jag är en tränings typ.
Bara de att jag vill hamna på en vikt på 45 kilo.
Nu när jag ökat i vikt. Sen när jag följt upp mitt träningspogram och mat/kost pogram så jag är nere på 45 kilo. Så stannar jag där och kör inte lika hårt!


   
SvaraCitera

The Elin:

nu läser du din fråga och gör om och gör rätt, för jag fattar inte

jag menar, det man gör när man vill gå ner är att äta väldigt lite i förhållande tillhur mycket man tränar etc. dock är nog hennes mat och träningsschema lite väl extremt.


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

ock är nog hennes mat och träningsschema lite väl extremt.

Precis det jag ville poängtera....


   
SvaraCitera

The Elin:

nämn en där så lite mat hon skrev att hon skulle äta är BRA.

det är inte så mycket mängden som vad hon äter som jag ser som problemet. visserligen även mängden, eftersom det inte går att effektivt gå ner i vikt om man går på den dieten i två månader. då är det bättre att öka upp proteinintag skapligt mycket och på så sätt faktiskt orka träna, vilket hon visst tänkt. men om du vill ha ett exempel så är mängden lämplig om hon akut vill gå ner i vikt på typ två veckor, av någon anledning. i två veckor klarar man sig på den mängden utan större problem. dock, fortfarande, fel saker att äta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

ett exempel så är mängden lämplig om hon akut vill gå ner i vikt på typ två veckor, av någon anledning. i två veckor klarar man sig på den mängden utan större problem. dock, fortfarande, fel saker att äta.

Fast fortfarande inte BRA. Varför försöker du ens hitta på anledningar till att det skulle vara det 🙁


   
SvaraCitera

The Elin:

Fast fortfarande inte BRA. Varför försöker du ens hitta på anledningar till att det skulle vara det 🙁

bra i vilken bemärkelse? det är onekligen bra om ens enda mål är att gå ner i vikt. över en tvåmånadersperiod så finns det dock mycket bättre sätt.


   
SvaraCitera

Om du inte typ är 130 lång så är du inte i behov att gå ner i vikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

bra i vilken bemärkelse? det är onekligen bra om ens enda mål är att gå ner i vikt. över en tvåmånadersperiod så finns det dock mycket bättre sätt.

med bra menade jag "hälsosamt"


   
SvaraCitera

The Elin:

med bra menade jag "hälsosamt"

då är det en helt annan fråga, som hon inte ställde. hon frågade heller inte hur hon ska äta för att motverka världssvälten, bota cancer eller avsätta statsministern, därför svarade jag inte på dessa frågor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

då är det en helt annan fråga, som hon inte ställde. hon frågade heller inte hur hon ska äta för att motverka världssvälten, bota cancer eller avsätta statsministern, därför svarade jag inte på dessa frågor.

men åh [rolleyes]


   
SvaraCitera

The Elin:

men åh [rolleyes]

kategorin hon postade i antyder lite att hälsa inte är hennes primära intresse i frågan, så jag förstår inte varför folk nödvändigtvis ska läsa in en massa saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

kategorin hon postade i antyder lite att hälsa inte är hennes primära intresse i frågan, så jag förstår inte varför folk nödvändigtvis ska läsa in en massa saker.

För att vi är godhjärtade individer som bryr oss om 15-åriga flickor..typ. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skaffa dig depritioner så klarar du inte av att äta...


   
SvaraCitera

The Elin:

För att vi är godhjärtade individer som bryr oss om 15-åriga flickor..typ. [sad]

jag bryr mig oerhört mycket! fast bara när det involverar nakenhet, eller någon faktisk önskan om att bli omhändertagen. innan dess så föredrar jag att vara saklig och besvara frågor som ställs.

ekwall:

skaffa dig depritioner så klarar du inte av att äta...

eller stava.


   
SvaraCitera