Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig att "gå på fest" (överbeskyddande mamma)


men säg att din mamma är döende och måste ta sin medicin innan 12, så blir du poppis hos brudarna [smile]


   
SvaraCitera

randomdude95:

#dazed_and_confused: hur gammal är du? du kanske kan ställa upp som "farsa" och säga att allt är lugnt? Vore superschysst...

Om du inte bor i Dalarna så blir det konstigt med dialekten tror jag [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har kommit fram till att om jag ska gå på festen så får min mamma ringa den riktiga pappan, och så får vi se vad som händer. Men fan vad lack jag kommer bli om hon säger något i stil med "min son ska vara hemma 12", då jävlar!


   
SvaraCitera

randomdude95:

Skulle gå att ge en polares nummer och säga att det är hans farsa....

Får hon reda på det så kan du ju vara glad om du får gå på några fester alls i fortsättningen.

Det är möjligt att din mamma är värre än alla dina kompisars föräldrar. Då får du väl acceptera det. Sköter du dig kommer hon lita på dig mer och ge dig större friheter. Sköter du dig inte så är det du som kommer att få problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exakt så har jag tänkt mediakatt. Jag ska låta henne ringa min polares riktiga farsa och se var det leder. Sen om det går piss, så ska ja antingen tjata eller bara skita i det hon säger (förmodligen inte).


   
SvaraCitera

randomdude95:

Jo, men om man är på en fest och det tar 1 timme för mig att komma hem, om man då måste gå vid 11 så är det bara pinsamt...

randomdude95:

jag kommer att göra så något år framåt: ingen diskussion.

Jag tycker det är rimligt att du får börja vara ute längre om ett år. Du verkar trots allt inte så mogen.

Du lär ju ha fler kompisar med föräldrar som sätter relativt tidiga hemmatider och så där ändå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för all respons och nu kör jag på det hederligaste, att mamma får ringa min polares farsa.

Jag är nog bara lite nervös. Tack för alla svar!


   
SvaraCitera

säg att du ska tälta på gården och smyg ut när d gått och lagt sig [party][party][party][party]


   
SvaraCitera

Jag hoppas du vet att vi alla ser fram emot trådens följd, alltså imorn när du kommer tillbaks och berättar hur det gick! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu kommer en update:

Fredag: Min mamma ringde till killens pappa (han jag skulle sova hos). Hon undrade bara att han var hemma, och tillsammans kom de överens om att 12 är en lämplig tid. Det var lite pinsamt, men kille ( vi kan kalla honom för Peter), var van vid 12, så det var OK. I vilket fall så traffade vi några och en av dem sa att vi kunde ha festen hos henne. I slutändan kunde hon ändå ha festen hos sig, så jag umgicks med Peter och några utav hans vänner som jag inte träffat förut.

Sen kommer det roliga: vi kom överens om att vi skulle ha en tillställning på lördag, vilket var bra. Min föräldrar var på middag, och de sa att jag skulle försöka ta något tåg som gick vid 12. Det gick bra på festen, och jag åkte vid 12. När jag kom hem kom jag dock på att mina föräldrar var ganska så fulla och inte brydde sig, så jag kunde stannat längre än vad jag gjorde...

Men festen var väl OK. Vi drack lite, jag raggade på en tjej, som dock var nykter. Jag trodde hon gillade mig då hon ringt mig hela dagen, och när vi låg i en soffa så tillät hon mig att tafsa lite lätt. Dock när jag börja kyssa henne så skulle hon och fixa något... Senare fick jag höra av en polare att hon hade dissat mig och samma kväll strulat med en av mina bästa polare...

Men när jag skulle till bussen vill en brud komma hem till mig och sova [cool] , men full som hon var så tyckte jag det skulle vara oschysst att dra hem henne och knulla. Nu känner jag mig faktiskt som en schysst kille. [smile]

Men nu vill hon och hennes kompis som jag blev dissad av träffas, så vi får se hur det går...


   
SvaraCitera

randomdude95:

Snäll, ge mig tips för jag vill verkligen ut och träffa folk!

Jag saknar ord, du är 14 år och vill ut och festa, du vill komma hem efter 12 på natten, du vill sova över på kuppen också. ja. På festen ska du givetvis röka och dricka sprit också? Inte ens nu vid 18 års ålder har jag gjort något liknande och tack fan för det så blev jag ingen HB-drickande Bonde på kuppen heller.


   
SvaraCitera

man måste ju få festa det är som en mänsklig rättighet tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

er på kuppen också. ja. På festen ska du givetvis röka och dricka sprit också? Inte ens nu vid 18 års ålde

Haha, faktiskt så blev det båda sprit och tobak. På väg hem träffade jag några pundare som puffade på lite grönt, men fan så vågar jag inte testa. Det var inget hembränt, det var bra grejer, och bonde är jag fan heller inte, snarare övre delen...

Fredrika1991, du låter smart. Fan askul att festa lite för att få lite variation på vardagen.


   
SvaraCitera

Du är så tragisk.


   
SvaraCitera

randomdude95:

Senare fick jag höra av en polare att hon hade dissat mig och samma kväll strulat med en av mina bästa polare...

Jobbigt :c

randomdude95:

men full som hon var så tyckte jag det skulle vara oschysst att dra hem henne och knulla. Nu känner jag mig faktiskt som en schysst kille. [smile]

Du gjorde rätt [y] Inte många fulla 15-åringar som skulle göra så. Så ah, cred


   
SvaraCitera