Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig att skrämma dom!


Ämnesstartare

Nu är det såhär att jag och min vän har våra killar på ett LAN som ska vara i några dagar. Så i brist på annat så kom jag upp med iden att vi skulle dra ihop två tjejer till och sedan fara dit där lanet håller hus och skrämma livet ur dom. Men för att lyckas med det så måste vi först planera hur det ska gå till.

Jag ber er om hjälp med att komma upp med hur vi kan skrämma dom. Vi är 4 tjejer och tänkte dra förbi utanför huset där dom lanar vid 1-2 tiden. Så fram med era ider nu [bigcheers]
( dom förväntar sig inte att vi ska dyka upp där )


   
Citera
Ämnesstartare

Kapa elen.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen el - inget lan


   
SvaraCitera

Ja fattar inte. Ska ni låstas att ni spelar men sen dra dit eller vaddå? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ååååh! så gjorde jag och några tjejkompisar p ett gäng killar!;D
först knacka vi på fnöstret, lät lite etc så dom skulle bli rädda. funkade dock inte, så vi gick in, och slet upp dörren till rummet dom var i. sen typ vråla vi "tja!!"
dom typ dog(a)[bigsmile][bigsmile][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Ja fattar inte. Ska ni låstas att ni spelar men sen dra dit eller vaddå?

Nej, vi tjejer ska inte lana. Utan det är våra pojkvänner och några vänner till dom som gör det just nu. [wink]

Compton GangztaH:

Kapa elen.

Men kapa elen blir ju lite svårt. Jag hade en tanke på det men vet inte riktigt hur det skulle gå till. Sen så vill vi ju inte förstöra hela lanet för dom utan bara skrämma dom. [smile]


   
SvaraCitera

Here we go again:
häng ett lakan över er (dela upp er två och två så får ni plats bättre under) och så lyser ni med ficklampor och säger: UÄÄÄÄHHHHBUuuhHH**ÄÄÄÄ[surprised][censur][shake][chocked][tard][party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

escaape:

ååååh! så gjorde jag och några tjejkompisar p ett gäng killar!;D
först knacka vi på fnöstret, lät lite etc så dom skulle bli rädda. funkade dock inte, så vi gick in, och slet upp dörren till rummet dom var i. sen typ vråla vi "tja!!"
dom typ dog(a)

haha, ja det är något i den stilen jag tänkte! men hur lyckas man smyga in utan att dom märker en ? [wink]


   
SvaraCitera

RödChiilii:

Nej, vi tjejer ska inte lana. Utan det är våra pojkvänner och några vänner till dom som gör det just nu. [wink]

Jajaja nu fatta jag! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Jajaja nu fatta jag!

Vad bra. Har du nå ider att dela med dig av ? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RödChiilii:

haha, ja det är något i den stilen jag tänkte! men hur lyckas man smyga in utan att dom märker en ? [wink]

kör på't:D!
hum, han bor på landet, så dom låser inte huset så ofta><
dock när vi smugit oss in fick vi en överraskning - hans föräldrar hade kommit hem och satt i köket!
dock var dom snälla och gav oss en extranyckel, så vi kunde smga in i källaren 😉
men annars, är det din pojkvän? *råka* sno reservnyckeln?;)


   
SvaraCitera

RödChiilii:

Vad bra. Har du nå ider att dela med dig av ? [y]

Typ det som escaape och Imoon sa. Eller nåt. [blush]


   
SvaraCitera
Hando

Hota att kapa elen av okänd anledning [wink]
Eller smyg er på dem på något sätt och ja...resten kan du ju lista ut själv [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

escaape:

dock var dom snälla och gav oss en extranyckel, så vi kunde smga in i källaren 😉
men annars, är det din pojkvän? *råka* sno reservnyckeln?;)

Det är hemma hos min väns pojkvän. Så det löser sig nog 😉

Imoon:

häng ett lakan över er (dela upp er två och två så får ni plats bättre under) och så lyser ni med ficklampor och säger: UÄÄÄÄHHHHBUuuhHH**ÄÄÄÄ

heh. bra ide [bigcheers]


   
SvaraCitera