Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig få bort den här jävla cpikonen


Ämnesstartare

DogshiT:

Om du nu fortfarande vill använda IE så löser du det där genom att Trycka på Tools (högra överdelen) -> Internet Options -> Fliken Advanced -> bocka ur Display Accelerator button on selection -> OK

TACKTACKTACKTACKTACK ÄNTLIGEN FRI :D:D:D:D:D


   
SvaraCitera

framtidstron:

Jag förstår inte vad du säger JAG ÄR SÅ ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
inte mycket ofta tre?
Menar du jag ska använda annat internet explorer? Då ska jag ju krångla massa, det måste ju finnar något jävla sätt att få bort den

Fixa Mozilla Firefox<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

TACKTACKTACKTACKTACK ÄNTLIGEN FRI :D:D:D:D:D

Du kommer aldrig bli fri om du inte skaffar Firefox [no-no]


   
SvaraCitera

men internet explorer!
jag hatar internet explorer.


   
SvaraCitera

internet explorer är ett virus enligt mig... det sämsta skiten någonsin...
Det enda tillfället jag har använt det är när man har en nyformaterad dator och ska tanka ner firefox... borde lägga filen på ett usb minne snart så jag slipper använda skiten.... [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äntligen ett tillfälle för crowden att få racka ned på IE-användare. Det är inte så många som använder IE längre så tillfällena blir ju inte så många.
Tänk när den siste IE-användaren har övergått till FF. Hur kommer ni att klara er då?


   
SvaraCitera
Åtta

Lallaren från Ibiza:

Hur kommer ni att klara er då?

Övergången från att hacka på IE-användare till att hacka på Firefox-användare har redan börjat, i och med den påbörjade flytten till Opera och Chrome.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Övergången från att hacka på IE-användare till att hacka på Firefox-användare har redan börjat, i och med den påbörjade flytten till Opera och Chrome.

Just ja, FF börjar bli mainstream. Borde jag tänkt på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den som är så bra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera