Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig fylla min iPod!


Ämnesstartare

Behöver mer bra musik till min iPod och jag skulle uppskatta några tips på bra band, här är en lista med dom flesta jag har på min iPod:

Gorillaz, Blur, Slipknot, Stone Sour, Weird Al, Coldplay, Disturbed, Apocalyptica, Killswitch Engage, Bring Me The Horizon, Annotations of an Autopsy, Tool, Slayer, Dimmu Borgir, Liquid Tension Experiment, Iron Maiden, Lamb of God och Arch Enemy

Har alla/nästan alla låtar från dom på listan.

Om du vill tipsa mig om någon så skulle jag uppskatta om du skrev vilken typ av musik dom spelar och kanske till och med ett youtube klipp till en av dinna favo låtar med dom (om du har tid).

Jag gillar ganska många olika typer av musik, men gillar verkligen inte rap eller hip-hop.

EDIT: stavfel


   
Citera
Ämnesetiketter

hitta din egen musik [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har över 100 gb med ledigt utrymme så kommer ladda ner allt som verkar bra!


   
SvaraCitera

Finns en tråd med musiktips på musik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Finns en tråd med musiktips på musik

Kan man ju ta sig en titt på, tack. Skulle ändå vara trevligt om någon kunde skriva ner lite bra musik här också.


   
SvaraCitera

Min iPod [cute]

Tur att man såg nåt 😀 aja

Länk till bilden:

Mysiwk.JPG


   
SvaraCitera

Children of Bodom, Story Of the Year, Alesana, The Used, The View, The Blackout, Bullet for my Valentine, There for Tomorrow, Red Jumpsuit Apparatus.

Happy? (:


   
SvaraCitera

Speltidning:

Kan man ju ta sig en titt på, tack. Skulle ändå vara trevligt om någon kunde skriva ner lite bra musik här också.

Har du spotify?


   
SvaraCitera

Plyvert:

Länk till bilden:

HAR DU SNOTT MIN IPOD ?! [cry]


   
SvaraCitera

cannibal corpse, deftones, crazy town, offspring, system of a down, portishead, lite sånt


   
SvaraCitera

Machinae supremacy[y]


   
SvaraCitera

hhannah:

HAR DU SNOTT MIN IPOD ?! [cry]

[wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera