Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig hår överallt!


rs79
 rs79
Ämnesstartare

Hej jag är en 13 årig tjej som använt hårborttagingskräm och rakhyvel på nästan alla ställen på kroppen även ansiktet. så nu har det växt hår exakt överallt och de är sjukt äckligt.. snälla behöver hjälp hur får jag bort håret på min nacke, rygg, svanke, mage, mellan brösten, på brösten, ansiktet på kinderna , pannan typ vid örat osånt???? ben och armar är inga problem men resten då?? snälla hjälp 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter
Smilen

Raka?


   
SvaraCitera

Du behövet inte va helt hårlös


   
SvaraCitera

skönt med lite päls nu till vintern


   
SvaraCitera

Aldrig hört talas om en tjej som har hår på nacke, rygg, svanke, mage, mellan brösten, på brösten, ansiktet på kinderna, pannan typ vid örat osånt????
Låter som om du har apor i släkten.
Skämt åsido, acceptera fakta. Har du hår på kroppen idag som tonåring så lär du få päls som vuxen.  Mycket glad


   
SvaraCitera

epilator?


   
SvaraCitera
mens
 mens

Alla har hår växande överallt utom på slemhinnor. Det brukar ju dock ej synas så väl om man inte har hormonella problem. Beror ju dock på vilket ursprung man har också.


   
SvaraCitera

Varför tycker du att det är så "sjukt äckligt"? 


   
SvaraCitera

dumt att börja raka/vaxa bort när man är så ung. Är själv kvarts iranie men har inte det svårt med håret på kropen syns inte efter som det är blont men haha du skulle kanske kunna FÄRGA DET.


   
SvaraCitera

Hur fan kan det vara äckligt med något så naturligt som hår på kroppen? Snacka om att världen är fucked up.


   
SvaraCitera

är glad att jag slipper det där assåh


   
SvaraCitera