Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig hår överallt


Ämnesstartare

Hej jag är jätte ledsen och nervös, sommaren är snart här men vi har ett problem! Jag har på magen, mycket ovanför röven, i rumpan och mycket vid fittan!! Jag är 13 år, hur ska jag få bort?? Har även hår på brösten. Tänkte raka med rakhyvlar eller något men det växer mer då!!! Snälla ist för att skriva gå till ungdomsmottagning eller ngt ge era under snälla hjälp


   
Citera
Ämnesetiketter
ailuja

Hår är normalt. 


   
SvaraCitera

Vaxa eller raka Tumme upp


   
SvaraCitera

Ja, jag har oxå hår på magen och brösten dock har alla det fast mitt "syns inte" men om det syns mycket på dig rekommenderar jag vaxning oavsett hur ont det gör för vem pallar raka hela kroppen varannan dag liksom :/


   
SvaraCitera
Lyra
 Lyra

finns inget sätt att bli av med hår annat än att raka eller dra ut det (det senare gör ont och det växer ut igen typ lika snabbt ändå lol), om man inte räknar dyra och smärtsamma laserbehandlingar

sorry men så är det o så fortsätter det va så resten av livet : (


   
SvaraCitera
reben

nej, det växer inte mer då. däremot syns det mer för att det är "nytt hår". men rakar man regelbundet så märks det ju inte.


   
SvaraCitera

Hårborttagningskräm


   
SvaraCitera

Jag brukar bleka mina hår på magen, finns medel att köpa på hm. När det kommer till fittan så rekommenderar jag inte några starka medel (känsligt) och inte heller vax  (tro mig det vill du inte prova). Du får helt enkelt raka musen haha 


   
SvaraCitera

Åh, vem har myntat den där jävla myten om att hår växer mer av rakning. Nej det gör det inte, det ploppar ju inte upp nya hårsäckar direkt.... Håret ser enbart grövre ut. Så gå till affären och köp rakhyvel, och börja raka. 


   
SvaraCitera