Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig hitta mer musik till min MP3!


Ämnesstartare

Köpte igår en Mp3 och laddade över låtarna jag brukar lyssna på. Direkt tänkte jag "fyfan va lite låtar!" också laddade jag in alla Skillet's album förutom Alien Youth. Känns ändå som att det fattas något... Söker omkring bland "gamla godingar" som jag lyssnat på för länge sedan och det jag kommit fram till är:

Skillet, Three Days Grace , In Flames (kanske ska börja lyssna på metal igen?), Bob Marley , Manian etc... Annars lyssnar jag mycket på Yiruma,Brian Crain,Yann Tiersen,Mozart och Beethoven. Gillar även Blink 182,Sum 41,Simple Plan men dessa har jag hört alla låtar minst 1000gånger så jag vill inte ha dom igen men liknande förslag går bra. Nåt ni tror jag kan tänkas gilla?

Till mods: Vet, det finns en samlingstråd för sånt här men fy fan för dom alltså... Man får ju betydligt snabbare svar om man gör en egen tråd ...


   
Citera
Ämnesstartare

Pluggis:

Man får ju betydligt snabbare svar om man gör en egen tråd ...

om du vill att folk ska skriva random musik så får du även snabbare svar av att bara läsa samlingstråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

om du vill att folk ska skriva random musik så får du även snabbare svar av att bara läsa samlingstråden.

Hah random och random... Nåt som liknar det jag skrivit menar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

Hah random och random... Nåt som liknar det jag skrivit menar jag

det är i princip vad som helst som kan tänkas finnas i den tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avanged Sevenfold, Disturbed,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det är i princip vad som helst som kan tänkas finnas i den tråden.

Ja... Men vadå orkar du sitta och läsa igenom allt för att hitta det eller? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

Ja... Men vadå orkar du sitta och läsa igenom allt för att hitta det eller? [crazy]

du tar de första tio banden som är postade. sen laddar du ner skit med dem. din lista över band är så jävla random att det är ungefär lika rimligt som att vänta på att någon ska posta tio band här. och går snabbare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annihilator är ju goa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Goldfinger ska du definitivt lyssna på om du gillar punkrock. Lätt bästa i genren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Annihilator

Grymma! Tack så mycket [y]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

Grymma! Tack så mycket [y]

självklart och varsågod


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera