Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP MIG HITTA PRAO!!!


Ämnesstartare

Jag har letat i en månad efter prao nu, gått runt och frågat varenda liten affär, café, matbutik allting i hela stockholm (känns de som) men alla har redan en praoelev de veckorna jag ska prao (vecka 16 och 17) eller så tar de inte emot elever!!![sad]Så om någon vet något ställe man kan prao på, skulle jag bli jätteglad!!!!!![bigsmile][bigsmile][bigsmile] jag går i (8:an)


   
Citera

kan inte din studievägledare hjälpa dig med det när det är kris? det gjorde alltid vår iallafall.


   
SvaraCitera

Prao är så jävla drygt och onödigt, våga vägra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Prao är så jävla drygt och onödigt, våga vägra

Exakt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kan inte din studievägledare hjälpa dig med det när det är kris? det gjorde alltid vår iallafall.

hon är typ efterbliven [shake]


   
SvaraCitera
höna

stadsmissionen brukar ta emot, fråga på grillska huset i gamla stan!

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Prao är så jävla drygt och onödigt, våga vägra

haha, kanske gör de


   
SvaraCitera

ceciliamorke:

prao

Du är förmodligen en sådan lat unge som vill slippa sitta i skolan och lära dig något och vill istället "praoa" ? Praoa kan du göra senare, tillexempel när du har gått ut samhälle och ekonomi linjen och utbildat dig arbetslös och då kan du leta efter jobb som är mycket vettigare en "prao".

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

stadsmissionen brukar ta emot, fråga på grillska huset i gamla stan!

tack så mycket ska försöka där!!! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jungman Jansson:

Prao är så jävla drygt och onödigt, våga vägra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stomacho:

Du är förmodligen en sådan lat unge som vill slippa sitta i skolan och lära dig något och vill istället "praoa" ? Praoa kan du göra senare, tillexempel när du har gått ut samhälle och ekonomi linjen och utbildat dig arbetslös och då kan du leta efter jobb som är mycket vettigare en "prao".

skulle mycket hellre gå i skolan i två veckor, istället för att prao, för de känns så extremt onödigt [n] men i vår skola MÅSTE man prao i två veckor i 8:an, så jag har inget val[sad]


   
SvaraCitera

Vad krävs av företaget du ska praoa hos? Kan du fejka? Orka jobba gratis i två veckor om man inte hittar något som är roligt.


   
SvaraCitera

ceciliamorke:

skulle mycket hellre gå i skolan i två veckor, istället för att prao, för de känns så extremt onödigt men i vår skola MÅSTE man prao i två veckor i 8:an, så jag har inget val

Be din lärare att hjälpa dig ? De är skyldiga att du ska nå målen om jag inte har fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Vad krävs av företaget du ska praoa hos? Kan du fejka? Orka jobba gratis i två veckor om man inte hittar något som är roligt.

tror inte de går att fejka[sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någon annan som vet något ställe?[smile][smile][smile]


   
SvaraCitera