Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP MIG, jag dör av ångest!


Ämnesstartare

Man ska ju dra tillbaka förhuden innan man tar på kondomen vid samlag, eller hur? Jag har testat o dra tillbaka förhuden o dratt på en kondom och onanerat men det gör ju så jävla ont!!! Vad är felet???
[surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised]


   
Citera

MrBean:

ju så jävla ont!!!

kondomen kanske är för liten ?


   
SvaraCitera

Du är felet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IWantALongName:

kondomen kanske är för liten ?

Det går bra o onanera utan att ha dragit tillbaka förhuden... kan man inte ha det så med kondom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Hur gammal är du?

17


   
SvaraCitera

'OH MY GOD, SMÅ BOKSTÄVER!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

'OH MY GOD, SMÅ BOKSTÄVER!!!!!

Istället för att anmärka kan du ju hjälpa istället, så blir alla glada.. [n]


   
SvaraCitera

Jag hoppas du dör av ångest, i för sig är det väl inte möjligt, men va fan man kan väl få önska, så här en lördagskväll iaf [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrBean:

17

Gå till doktorn och kolla så att du inte har problem med förhuden. Är den bara lite trång så kan det åtgärdas med stark kortisonsalva och lite töjning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead End:

Jag hoppas du dör av ångest,

cool du är hörrö [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Gå till doktorn och kolla så att du inte har problem med förhuden. Är den bara lite trång så kan det åtgärdas med stark kortisonsalva och lite töjning.

TACK! För ett riktigt svar [y][bigcheers][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MrBean:

Hampie: Gå till doktorn och kolla så att du inte har problem med förhuden. Är den bara lite trång så kan det åtgärdas med stark kortisonsalva och lite töjning.

Men usch ändå att behöva visa upp sin "manliga stolthet" sådär inför en läkare [blush][blush]


   
SvaraCitera

MrBean:

cool du är hörrö [confused]

Nej [confused]


   
SvaraCitera