Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig med hårfärgsproblem


Ämnesstartare

Jag lade ner en jäkla massa pengar för 2 månader sedan på att färga mitt hår från rätt mörkrött/svart till "naturligt rött". nu har jag självklart tröttnat och funderar på vad tusan jag ska göra med skiten 😛 färga mörkare? Bleka? (blekning gör jag endast hos frisör, så det blir ju dyrare), slingor? två-färgat?

ska jag helt enkelt klippa mig? kom med konstruktiva förslag helt enkelt. eller om ni tycker att jag ska ha håret som det är, också en variant 🙂

Så ser jag ut nu.

hejhåret.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

vill se bild först


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vill se bild först

Sorry, glömde att UM inte klarar av tyngre bilder. åtgärdat nu!


   
SvaraCitera

misfits:

Jag kan inget om hår men resultat är kul (Du röstade på detta alternativ)

[zzz]


   
SvaraCitera

misfits:

Sorry, glömde att UM inte klarar av tyngre bilder. åtgärdat nu!

[y]

Kör först på några hårinpackningar, att färga eller bleka skadat hår gör det ännu mer skadat.


   
SvaraCitera

misfits:

Färga rött (illrött alltså) (Du röstade på detta alternativ)

Eller ja ditt hår funkar ju som det är också iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kör först på några hårinpackningar, att färga eller bleka skadat hår gör det ännu mer skadat.

Mitt hår är inte skadat just nu 🙂 har nog aldrig haft så lent hår, sen jag började färga förstås :p har låtit det vila typ 1,5 år så det mesta som var skadat är bortklippt. Det mesta jag har gjort är toningar egentligen. Så färgning är nog ingen fara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Eller ja ditt hår funkar ju som det är också iofs.

Mjo... fast jag har haft illrött så mycket också :/ Det här är världens största problem någonsin!!1 :p jag hatar att jag tröttnar så jäkla fort vad jag än gör.


   
SvaraCitera

misfits:

Mitt hår är inte skadat just nu 🙂 har låtit det vila typ 1,5 år så det mesta som var skadat är bortklippt. Det mesta jag har gjort är toningar egentligen. Så färgning är nog ingen fara!

Ser dock skadat ut.
Om jag vore du skulle jag köra på hårinpackningar och vårdande toning.


   
SvaraCitera

VARFÖR ÄR TJEJERS HÅR EN HEL JÄVLA VETENSKAP


   
SvaraCitera

misfits:

Mjo... fast jag har haft illrött så mycket också :/ Det här är världens största problem någonsin!!1 :p jag hatar att jag tröttnar så jäkla fort vad jag än gör.

Rött i alla nyanser är jävligt sexigt ju hur som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ser dock skadat ut.
Om jag vore du skulle jag köra på hårinpackningar och vårdande toning.

Det är tuperat och sprayat på bilden [rolleyes] så det är inte så underligt. men det var den enda bilden jag hittade som visade färgen korrekt.

Wanking BC:

VARFÖR ÄR TJEJERS HÅR EN HEL JÄVLA VETENSKAP

För att jag måste bryta min totala nördighet med någonting som är tjejigt iallafall 🙁

dazed_and_confused:

Rött i alla nyanser är jävligt sexigt ju hur som helst.

Jo rött är helfint, men det är så jäkla jobbigt att hålla snyggt. bleks ju ur efter nån månad.


   
SvaraCitera

misfits:

Det är tuperat och sprayat på bilden [rolleyes] så det är inte så underligt. men det var den enda bilden jag hittade som visade färgen korrekt.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Den där färgen var ju skitsöt. Låt bli.


   
SvaraCitera

Åh färga det rött. Ser ut som du verkligen skulle passa i det. [y]


   
SvaraCitera