Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig med hårfärgsproblem


Ämnesstartare

isola:

[rolleyes]

Det är sant 🙁 till och med frisören påpekade att mitt hår äntligen mådde bra igen [blush] (hon blir skitförbannad på mig varje gång jag vill förändra mitt hår nu för tiden :P)


   
SvaraCitera

misfits:

(hon blir skitförbannad på mig varje gång jag vill förändra mitt hår nu för tiden :P)

Brukar vara så[wink]


   
SvaraCitera

misfits:

Jo rött är helfint, men det är så jäkla jobbigt att hålla snyggt. bleks ju ur efter nån månad.

Aha that's bitch kanske, i sånt fall är den färg du har nu kanske det rätta valet.

"Alltid rött, alltid rätt " [zzz]


   
SvaraCitera

misfits:

Färga rött (illrött alltså) (Du röstade på detta alternativ)

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönhetsmiss:

Åh färga det rött. Ser ut som du verkligen skulle passa i det. [y]

Har haft rött massa länge innan jag färgade det så här ^^ hade den här färgen ganska länge med mer eller mindre svart i:

rötthår.jpg


   
SvaraCitera

misfits:

Har haft rött massa länge innan jag färgade det så här ^^ hade den här färgen ganska länge med mer eller mindre svart i:

Snyggt! [smile]


   
SvaraCitera

misfits:

Har haft rött massa länge innan jag färgade det så här ^^ hade den här färgen ganska länge med mer eller mindre svart i:

Detdär var ju fint![cute]


   
SvaraCitera

misfits:

hade den här färgen ganska länge med mer eller mindre svart i:

SJUKT FINT! Färgade du hos frisör eller gjorde du själv? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Snyggt! [smile]

Skönhetsmiss:

Detdär var ju fint![cute]

Takar [blush]

Geigerzähler:

SJUKT FINT! Färgade du hos frisör eller gjorde du själv? [cute]

Den gjorde jag själv 🙂 enda gången jag färgar hos frisör är om håret ska bli ljusare. Annars gör jag det alltid själv eftersom det blir billigast så 🙂


   
SvaraCitera

misfits:

Den gjorde jag själv 🙂 enda gången jag färgar hos frisör är om håret ska bli ljusare. Annars gör jag det alltid själv eftersom det blir billigast så 🙂

Vad använde du för färg? For den ur snabbt? Jag har nämligen haft rött några gånger men ledsnat på att färga håret varje vecka. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Vad använde du för färg? For den ur snabbt? Jag har nämligen haft rött några gånger men ledsnat på att färga håret varje vecka. [n]

Schwarzkopf brilliance (förp. ser ut så här: ) De har många snygga röda färger som håller rätt bra! Hemligheten med att få ett rött hår att hålla är att först och främst ha en rätt mörk grundfärg på håret, sedan tona det rött ungefär en gång i månaden.

För övrigt har jag bestämt mig för att färga håret typ svartbrunt. då kan jag göra det rött senare om jag ångar mig igen [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade varit snyggt med ljusa slingor i det bruna du hade på bilden där! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waaaah, nu gör jag det! nu färgar jag håret svart 😛 passar bra till vintern ;D


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera