Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig med huvuden


Åtta
Ämnesstartare

Tjaba grabbar och tjejor. Jag behöver 4 huvuden ritade. De behöver inte vara detaljerade, färglagda, eller någonting sådant.

Detta är den stil jag eftersöker (de sista 4 är bra exempel):
Image

Jag ritar över med egna linjer, färglägger o.s.v. Allt jag behöver är en mall att rita över. Kön på figurerna spelar ingen roll. Helst en blandning.

Go go go!


   
Citera
Ämnesetiketter

Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

kmr garva åt den här tråden

isola:

r

[love][love]


   
SvaraCitera

Kom igen nu! Fyll på med fler bilder! [party]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Herp

Exners huvud från UM-dagiset var ganska passande. Gör! Jag återgäldar med nakenbilder Dold text: på någon annan.[/url]


   
SvaraCitera
time
 time

Åtta:

Gör!

Jag kan inte rita på datorn, då måste jag skissa med blyerts och jag äger ingen scanner. [sad] Men jag kan försöka!


   
SvaraCitera

Ser mig själv längst till höger [blush]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Jag kan inte rita på datorn, då måste jag skissa med blyerts och jag äger ingen scanner.

Om du kan fotografera utan att proportionerna blir helt uppfuckade så funkar det med.

Knarko:

Ser mig själv längst till höger

Du om typ 20 år, ja. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Åtta:

[bigsmile]

Såg ju ut sådär när vi hade vår hemliga sektträff :s


   
SvaraCitera
time
 time

Åtta:

Gör!

Detta var det bästa jag kunde göra i paint i nuläget. Är trött och skakig på handen. [blush]

Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Detta var det bästa jag kunde göra i paint i nuläget.

Hahaha! [bigsmile] Paint gör inte riktigt din vision rättvisa. Dessutom vill jag ha lite "serietecknings"-stil över det hela. Din skulle förvisso kunna vara en obehagligt feminin mördare, men jag skulle känna mig så illa till mods om jag var tvungen att titta på hans obehagliga leende hela tiden. [cute]


   
SvaraCitera
time
 time

Åtta:

Dessutom vill jag ha lite "serietecknings"-stil över det hela.

Då tror jag att jag inte är rätt man, eller kvinna, eller goseprinsessa, för jobbet. [sad] Men jag hade tänkt skissa lite ikväll (fast egentligen jobbar jag på en liten UM-tavla med karaktärer och om jag känner mig själv rätt kommer jag ha svårt att påbörja något annat innan den är klar).


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Då tror jag att jag inte är rätt man, eller kvinna, eller goseprinsessa, för jobbet.

Attans! Nåväl. Som tack för din insats får du en ofantligt vacker digitaliserad version av din transperson/mördarpedofil.

Image


   
SvaraCitera