Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP MIG NÅGON? SJUK HÄSTGUBBE ELLER FINNS DENNA METOD?


Ämnesstartare

Jag fick i lördags den 16/2 ett samtal om ett jobb, det var en man vid namn ''Tommy'' som ringde å berättade att dom hade 4 D-ponnys, 1 fjording & en avels-hingst..
Dom avlade inte honom direkt med ston, utan ''tömmer'' honom sen säljer sperman vidare..
Dom hade två olika sätt att göra detta på.
1. Smörja in snoppen, sätta på en maskin som skulle göra jobbet, sen skulle man massera hingstens kulor..

Det andra sättet är det jag behöver hjälp med, det låter helt sjukt att man skulle använda en sådan metod?!
2. Han påstod att jag skulle ta på mig ett par speciella ridbyxor som var med dragkedja på, som gick å dra upp ända ifrån mage till svans kotan, under dessa byxor skulle jag vara naken!
Jag skulle sen ställa mig på alla fyra, på ett bord framför hingsten, knäppa upp byxorna och sen puta upp med skrevet så högt upp jag kunde för att hästen skulle känna ''min doft'', av detta skulle han bli upphetsad.
Jag skulle alltså ställa mig på ett bord en liten bit ifrån hingsten, sen ha öppet där så ''doften av mitt skrev'' skulle komma ut så hästen kunde känna det.
Han sa att det skulle vara HELT mörkt i hela stallet.. Så ingen kunde se..
Men, för det första.. Hur sjukt låter inte detta?
För det andra, vågar jag inte gå ut längre..
Å han frågade mig verkligen om jag skulle kunna göra detta, å att jag skulle få extra stor lön om jag gjorde detta..

När jag sen dagen efter smsade å sa att jag INTE tänker göra det, men tar gärna dom andra stallsysslorna, fick jag inte ens ett svar..
Någon som hört om detta förut? Finns det verkligen en sådan metod?
ELLER bör jag springa till polisen imorgon det första jag gör?
Hoppas någon kan hjälpa mig här..


   
Citera
Ämnesetiketter

ahahhaha, jag kan inte andas. Vad är det här för skit? Är du helt seriös? Knata iväg till polisen. Den där sjuka jäveln borde åka fast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

ahahhaha, jag kan inte andas. Vad är det här för skit? Är du helt seriös? Knata iväg till polisen. Den där sjuka jäveln borde åka fast.

Jag är 100% seriös.
Kan polisen ta fram sms som man raderat? Å nummer?


   
SvaraCitera
kook
 kook

hello rape


   
SvaraCitera

milliie:

Kan polisen ta fram sms som man raderat? Å nummer?

Vet inte om de skulle lägga resurser på det. Du kan ju alltid säga att det är någon skum idiot under namnet "Tommy" som skickar runt en massa löjliga SMS till hästtjejer.

Asså de där äcklen som försöker komma åt hästtjejer är fan totalvidriga. Borde skjutas!


   
SvaraCitera

eeeeh....okej det där är definitivt inte någonting seriöst. Kom igen, att avla en häst.. det är ju nästan en form av industri, såklart det finns professionella metoder för detta.

Antingen är det ett skämt eller så är det någon som är jävligt desperat/crazy. Jag tycker inte att du ska ringa polisen för sånt händer, men om någonting mer händer (vilket jag absolut inte tror eftersom personen tappade intresset när du "tackade nej") och du inte känner dig trygg borde du kanske kolla upp det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Vet inte om de skulle lägga resurser på det. Du kan ju alltid säga att det är någon skum idiot under namnet "Tommy" som skickar runt en massa löjliga SMS till hästtjejer.Asså de där äcklen som försöker komma åt hästtjejer är fan totalvidriga. Borde skjutas!

Sen är det ju det att han ringde ju mig, så jag har ju varken lust att gå till skolan eller någonting då jag känner mig ganska rädd för dehär nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ä fy vad vidrigt! Call le police!


   
SvaraCitera

milliie:

Sen är det ju det att han ringde ju mig, så jag har ju varken lust att gå till skolan eller någonting då jag känner mig ganska rädd för dehär nu.

Då så ska du definitivt kontakta polisen!!


   
SvaraCitera

soundsystem:

Då så ska du definitivt kontakta polisen!!

Om du inte känner dig trygg och säker så ja gör det! skadar ju ingen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antar att det är bäst att kontaka polisen i vilket fall som helst, då jag vet en till tjej som haft ''äckligt'' besök på sin gård. Å hon har en bra bild på dom personerna, har vi tur är det kanske dom?
Annars hoppas vi på att man kan få fast dom?
Dehär får mig att må så bläää..


   
SvaraCitera

inte konstigt om du mår så, är verkligen obehagligt, men för att underlätta för dig själv, prata om det med andra så brukar det alltid kännas bättre 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meija_s:

inte konstigt om du mår så, är verkligen obehagligt, men för att underlätta för dig själv, prata om det med andra så brukar det alltid kännas bättre 🙂

Har dock ingen å prata med detta om, min pojkvän då men känns liksom som om jag verkligen måste få ur mig det på annat sätt, så ville kika upp detta, å gjorde det då här, bara för att få en ''klar'' bild på hur sjukt detta är. så imorgon ska jag till polisen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Texter och berättelser/Noveller och Berättelser


   
SvaraCitera