Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig nu alla datakunniga!


Ämnesstartare

Denna ruta kommer numera upp på de flesta sidor jag är inne på och har även dykt upp här. Trots klickande på okejrutan så försvinner den inte. Jag vet heller inte vad den vill att jag ska göra för att åtgärda minnesgrejen den talar om.

mi2buu.jpg


   
Citera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inget om datorer


   
SvaraCitera

ennie: kan inget om datorer

Var inte du duktig på digital teknik?

isola: Denna ruta kommer numera upp på de flesta sidor jag är inne på och har även dykt upp här. Trots klickande på okejrutan så försvinner den inte. Jag vet heller inte vad den vill att jag ska göra för att åtgärda minnesgrejen den talar om.

Har du provat att googla felmeddelanden? Annars verkar Järn ha länkat till ett svar som borde lösa ditt problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det är svårt att säga vad som är fel när windows börjar hosta. Det kan vara en dålig minnesmodul, men mer troligt en bugg i windows eller drivrutin.


   
SvaraCitera

Kan bero på vad som helst. Till att börja med, vad har du för webbläsare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her: Var inte du duktig på digital teknik?

hittade på det


   
SvaraCitera

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doodlez:
Kan bero på vad som helst. Till att börja med, vad har du för webbläsare?

Firefox

Järn:
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-system/error-code-werfaultexe-application-error/1dada681-2d89-492f-92c0-2eae4c5a6d20

Tack men de där funkar bara en kort stund 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testa en annan webläsare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Testa en annan webläsare.

men jag vill ju ha firefox


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men jag vill ju ha firefox

Kan dock vara bra att testa en annan för att se om felet ligger där eller någon annanstans. Fast läser man på supportsidan verkar det vara drivrutinerna som strular.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Kan dock vara bra att testa en annan för att se om felet ligger där eller någon annanstans. Fast läser man på supportsidan verkar det vara drivrutinerna som strular.

Ska testa annan webbläsare nästa gång den kommer upp här. Den har hållit sig borta ett tag nu tackolov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stationär dator eller notebook?


   
SvaraCitera

släng ut burken och skaffa ny. med SSD. Just sayin'


   
SvaraCitera