Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig nu på sekunden snälla.


Ämnesstartare

Sitter här och känner att ångesten kommer fort, har känt det hela dagen men nu såhär på kvällen blir det alltid värre.

speciellt idag eftersom att jag ätit allt förmycket .. både förmycket och för "förbjudna" saker. Har dessutom inte tränat vad jag enligt mitt huvud skulle tränat idag ...

är mycket annat skit just nu också, och ingen av mitt skyddsnät är hemma eller tillgängliga idag. Villket gör att jag känner för att göra "olagliga" saker som att skära, dricka och äta tabletter.

snacka med mig please?

... <3


   
Citera

Hej är jag mager?, nej du är fin om än lite smal men vad ska man säga käka och må bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte farligt att äta mycket mindre farligt än du tror[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Hej är jag mager?, nej du är fin om än lite smal men vad ska man säga käka och må bra.

Jag är inte mager, jag är normalvikt om inte mer än normalvikt numera. Väger 60kg och är 169cm lång. MEN ångesten är lika stor som den alltid har varit, även då när jag vägde mindre, och nu när jag kommit tillbaka igen.

Vikten är rätt, kroppen mår bra. Men jag mår fortfarande lika dåligt i huvudet.


   
SvaraCitera

justbeyou:

Vikten är rätt, kroppen mår bra. Men jag mår fortfarande lika dåligt i huvudet.

Don't worry be happy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Don't worry be happy.

Det var en som skickade den låten till mig för några år sen när jag var nära att dö, den hjälpte mig mycket faktiskt 🙂 Fast tror att den turen är förbrukad, kanske gör saken värre tillochmed deprimerande .

är jobbigt att kolla tillbaka i tiden på saker som hänt ............


   
SvaraCitera

justbeyou:

låten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet hur det känns har själv haft bulimi får fortfarande ångest ibland men försök tänka på ngt annat ta en dusch lr sätt dig och läs ngt som distraherar dig iaf:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du låter som en trevlig tjej, har du cam? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

du låter som en trevlig tjej, har du cam?

Är det mig du menar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fallen_angel:

ta en dusch lr sätt dig och läs ngt som distraherar dig iaf:)

Ja, det brukar fungera ganska så bra att försöka distrahera med átt läsa, lyssna på musik och sådär. Duscheriet är därimot lite deprimerande för mig 🙁 Men man känner sig inte lika äcklig efteråt villket är skönt 🙂

Gick och läste igår (dagen då jag skrev tråden) Och det gick tydligen för här sitter jag spritt språngande Levande idag med!

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppas du mår bättre snart[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack [love] Im doing my very best! så det ska nog fixa sig någon gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sök hjälp, det är uppenbart att det inte spelar någon roll hur mycket man väger eller hur nära sin målbild man kommer, har du en dålig självbild eller ätstörningar (Eller vad det nu är) så sitter det kvar.

Kan du inte tänka lite logiskt på det annars, att du glömmer träna en gång means nothing.
Det är ibland skönt att missa träningen, det betyder mer vila för kroppen.


   
SvaraCitera