Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig nu på sekunden snälla.


Ämnesstartare

Jag vet inte villken mer sorts hjälp som jag ska söka? ;S

gick på behandling för äs men bara tills jag gick upp i vikt och det var länge sen,

sen för nått år sen så började jag på behandling hoss psykologer. Och har stöd och hjälp från skolan med sjukskrivning och med andra saker.

Sen när jag slutade där så började jag gå och snacka med sjuksyster på skolan istället så nu går jag på en liten behandling hos henne kan man säga

Vad mer ska jag göra? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bacon funkar mot allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Bacon funkar mot allt.

Ska prova det! [y] är ju somsagt öppen för alla sorters medel som kan hjälpa mig . haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har ont i magen. detvart lite för mkt choklad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

justbeyou:

Vad mer ska jag göra? 🙁

finns nog inte så mkt mer man kan göra, det bästa är att gå kognetivbehandling för att först stabilisera maten och sen psykoterapi i MÅNGA År ...sj har jag gått i psykoterapi i 1 o ett halvt år, och för ngra månader sen började jag med kognetiv behandling(?) och då blev jag fett mkt värre. för dem tvinga i mig mat men fuck it, 🙂 psykoterapi is the shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom tvingade i mig mat också, men numera behöver ingen tvinga i mig mat så jag behöver inte gå på den behandlingen längre.

och psykoterapin, jag vet inte det känns inte som om det fungerar :'(
visst jag har inte gått på det så länge .. typ ett år sen jag tog emot den sortens hjälp. Men saken är den att jag antagligen inte berättar de rätta sakerna för dem .. (lite svårt för dem att hjälpa mig då kanske?

så det är väl det jag måste börja göra nu känns det som


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elkerondaroof:

finns nog inte så mkt mer man kan göra, det bästa är att gå kognetivbehandling för att först stabilisera maten och sen psykoterapi i MÅNGA År ...


   
SvaraCitera

Kan du inte ringa någon vän eller någonting? Eller varför inte ringa en sexlinje, då lär du komma på andra tankar, haha[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mob barley:

Eller varför inte ringa en sexlinje, då lär du komma på andra tankar, haha

bästa terapin[wink]

skaffa en hobby typ, eller ngt nytt man kan bli obsessed med, typ träning etc. kanske, typ, naturen? bli vegan osv, bli medlem i green peace osv. fan det vill jag problemet är bara att jag inte bryr mig ett skit om naturen [cute] fast jag önskade att jag gjorde det![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elkerondaroof:

skaffa en hobby typ

elkerondaroof:

bara att jag inte bryr mig ett skit om naturen

Haha, naturen är ju gooo 😀 Jag har inte så mycket tid för att göra mer hobbys och sånt än vad jag har ;S

Har en ponny som jag ska träna upp så att jag kan sälja henne, hon har varit sjuk ett tag så har inte gått att sälja. Har haft träning och tävling med hästar som hobby de senaste 10åren. Men ska sluta nu hade jag tänkt..

Har köpt en hundvalp för några veckor sen så nu tränar jag med hunden, går på kurser och sånt 🙂

Och så går jag i skolan (deltid) Och resten av tiden spenderar jag åt att träna migsjälv genom att springa,promenera,styrketräna,cykla och annat.

Men hästen och hunden tar upp den mesta tiden, speciellt hästen som tar väldigt mycket tid och jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mob barley:

Kan du inte ringa någon vän eller någonting? Eller varför inte ringa en sexlinje, då lär du komma på andra tankar, haha

Jag har inga vänner 😛 haha. Men sex är faktiskt väldigt bra :O inte bara sexlinje alltså men riktigt sex. *tummeupp* får en på andra tankar och gör en glad och stärker självförtroendet!

Fast, Har lite problemas med tankesättet när det kommer till sex också >.< haha. Hände något för en låååång tid tillbaka sen som jag försöker komma över, och har dessutom hänt andra saker ganska nyligen som gör att sexlivet inte blir liiiika intressant "/


   
SvaraCitera

justbeyou:

Fast, Har lite problemas med tankesättet när det kommer till sex också >.< haha. Hände något för en låååång tid tillbaka sen som jag försöker komma över, och har dessutom hänt andra saker ganska nyligen som gör att sexlivet inte blir liiiika intressant

Okej vad tråkigt! Men kan du inte tanka lite porr eller något då? Om du nu tänder på det[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mob barley:

Okej vad tråkigt! Men kan du inte tanka lite porr eller något då? Om du nu tänder på det

Haha, Man kan ju alltid försöka! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera