Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig och andra att gå ner i vikt


Ämnesstartare

Har du några tips på hur man går ner i vikt?
vad är bra att äta?
funkar shakes?
Tveka inte att svara!
jag behöver alla råd jag kan få..

Tacksam för seriösa svar![smile]


   
Citera

PallarInte:

funkar shakes?

HAHAHAHAHAHAAHA

Shakes är ett skämt. (därmed skrattar jag)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

polymyalgia_reumatika:

HAHAHAHAHAHAAHAShakes är ett skämt. (därmed skrattar jag)

okej?


   
SvaraCitera

Träna och pilla i dig förre kalorier än du gör av med.


   
SvaraCitera

tror du på allvar att folk ska tipsa dig om hur du förstör din kropp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

tror du på allvar att folk ska tipsa dig om hur du förstör din kropp?

Anser inte att jag förstör min kropp av att gåner i vikt eftersom att jag är rätt så stor och har gått upp mycket i vikt den senaste tiden.. Mår väldigt dåligt över min kropp, trivs inte alls.


   
SvaraCitera

PallarInte:

Anser inte att jag förstör min kropp av att gåner i vikt eftersom att jag är rätt så stor och har gått upp mycket i vikt den senaste tiden.. Mår väldigt dåligt över min kropp, trivs inte alls.

du förstör din kropp om du bantar.


   
SvaraCitera

PallarInte:

Tacksam för seriösa svar!

Nu till den seriösa sidan av mig. Få i dig ca 2 000 kcal per dag! Sådär, klappat och klart. Ja, jag är seriös.


   
SvaraCitera

Tips börja Jogga eller springa och simma några länder i veckan är bra.
Till mat . Ät mkt grönsaker och frukt och drick vatten eller energi dryck .

För att man ska gå ner i vikt fort och på ett bra sätt så blir det enklare att man tycker det är kul och även om det det är tungt och jobbigt så tänk alltid positivt så man känner sig taggad inför ett tränings pass !

Lycka till [crazy]


   
SvaraCitera

Aaron:

frukt

Aaron:

energi dryck

eh nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Tips börja Jogga eller springa och simma några länder i veckan är bra. Till mat . Ät mkt grönsaker och frukt och drick vatten eller energi dryck . För att man ska gå ner i vikt fort och på ett bra sätt så blir det enklare att man tycker det är kul och även om det det är tungt och jobbigt så tänk alltid positivt så man känner sig taggad inför ett tränings pass ! Lycka till

Tack så mycket!! 🙂


   
SvaraCitera

Aaron:

energi dryck .

PallarInte:

Tack så mycket!! 🙂

Energidryck är bland det värsta du kan inmundiga. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jajo eneridryck fattar jag också att man inte ska hålla på och dricka, och frukt skall man inte äta så mycket av när man vill gå ner i vikt.


   
SvaraCitera

PallarInte:

och frukt skall man inte äta så mycket av när man vill gå ner i vikt.

Beror på vilken frukt det gäller. Man kan fan äta glass en hel dag och ändå gå ned i vikt, så länge man ligger på ett kaloriunderskott.


   
SvaraCitera

PallarInte:

jajo eneridryck fattar jag också att man inte ska hålla på och dricka, och frukt skall man inte äta så mycket av när man vill gå ner i vikt.

Bra att du har koll! Låter ju nästan lite som att du redan har svaren själv? De kanske ligger och burrar långt där inne. Vet du ens om du BÖR gå ner i vikt? Eller är det "endast" brist på självförtroende som spelar in?


   
SvaraCitera