Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig!!!


Ämnesstartare

Hej alla! I skolan håller jag på med en undersökning och eftersom jag saknar facebookvänner så tänkte jag att ni kunde få hjälpa mig. Undersökningen tar ungefär 1 minut och består av 10 kryssfrågor. Tack på förhand alla ungdomar!

Undersökningen:  https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=rnF1ZriLckmbwOAsTdim3FPIMm6PaUxHsyypef_uYfpUOUg4V0JHRE1CSFc5T1dWMDY1T1lPMk9GSy4u


   
Citera

Vad dålig man känner sig när man får det sådär svart på vitt vilken dålig koll man har. När jag handlar brukar jag i princip alltid välja det ekologiska alternativet, kravproukter osv men man har ju dålig koll egentligen. Det finns ju så mycket matfusk också så även om man är väldigt påläst så kan man aldrig ha full koll (försöker döva mitt dåliga samvete här uh).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Vad dålig man känner sig när man får det sådär svart på vitt vilken dålig koll man har. När jag handlar brukar jag i princip alltid välja det ekologiska alternativet, kravproukter osv men man har ju dålig koll egentligen. Det finns ju så mycket matfusk också så även om man är väldigt påläst så kan man aldrig ha full koll (försöker döva mitt dåliga samvete här uh).

Haha! Jag vet, innan jag började med detta så hade jag ingen aning om många av dessa saker


   
SvaraCitera

Anonym987:

Haha! Jag vet, innan jag började med detta så hade jag ingen aning om många av dessa saker

Bra skoluppgift tycker jag! 


   
SvaraCitera