Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig snälla


Ämnesstartare

de är så här att jag och min bästa kompis har strulat i ett halv år och igår så upptäckte hon oss hånglahon slog till mig på käften och kallade mig för jävla äckliga svin jag har försökt ringa henne hela dan men svarar inte hon bara skickar sms där hon skriver att jag är en äcklig svin och att hon inte vill ha me mig att göra men jag vill verkligen att allt ska bli bra för jag är inget äckligt svin va ska jag göra


   
Citera
Ämnesstartare

Stolt_kort:

de är så här att jag och min bästa kompis har strulat i ett halv år och igår så upptäckte hon oss hångla

Så du hånglade med henne när hon sov eller vad? Om hon undgått att märka det i ett halvår.


   
SvaraCitera

we are all on drugs, yeaaah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Så du hånglade med henne när hon sov eller vad? Om hon undgått att märka det i ett halvår.

jag strulade me hennes pojkvän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stolt_kort:

jag strulade me hennes pojkvän

Och du blir förvånad över hennes reaktion? Skyll dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Och du blir förvånad över hennes reaktion? Skyll dig själv

ja faktiskt tycker de är elakt gjort av henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stolt_kort:

ja faktiskt tycker de är elakt gjort av henne

Men du kanske är ett äckligt svin, har du betänkt det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Men du kanske är ett äckligt svin, har du betänkt det?

de är just de jag inte är fattar inte varför hon säger så till mig hon sprider de till alla nu me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stolt_kort:

de är just de jag inte är fattar inte varför hon säger så till mig hon sprider de till alla nu me

Men om du är ett äckligt svin så borde väl alla redan veta om det, ingen skada skedd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Men om du är ett äckligt svin så borde väl alla redan veta om det, ingen skada skedd

men fatta jag är inget äckligt svin de va inte jag som va otrogen de va han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Så du hånglade med henne när hon sov eller vad? Om hon undgått att märka det i ett halvår.

XDDDDDDDDDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stolt_kort:

men fatta jag är inget äckligt svin de va inte jag som va otrogen de va han

[shake], ja, men vadå, du är ju en dvärg, ni är ju lika lömska och giriga som judar, så om du vore ett äckligt svin så vore det ju knappast förvånande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

ja, men vadå, du är ju en dvärg, ni är ju lika lömska och giriga som judar, så om du vore ett äckligt svin så vore det ju knappast förvånande.

jag är fan ingen dvärg fatta de och sluta hålla på utan ge mig tips istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nåt säger mig att allt du skriver är fucking påhittat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stolt_kort:

jag är fan ingen dvärg fatta de och sluta hålla på utan ge mig tips istället

Jag har ingen kunskap om relationer mellan olika arter, så kan tyvärr inte hjälpa dig


   
SvaraCitera