Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig snälla


Geforce8800:

Nästan alla andra svar man har fått är riktigt meningslösa.

Heh. [smile] tror det går fem troll på en verklig människa.. [crazy]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

I mina ögon är du fan inte vit. [no-no]

[cool]
Hip-hop på radion pipan full, stora läppar negerkrull
Flatlöss, herpes, aids och hiv är fyra namn på hans underliv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hey där du,asså kolla de handlar varken om brudar elr avstånd eller mängden eller nåt av de,de vet du va? [wink] vill du ha hjälp o om du har ett probl. så e de enda fak o vända sig till missbruksenheten eller soc även om de låter som en jävla bitch...fast visst kan de kännas bättre o prata me andra men du väljer själv sen de vet du va..hoppas de fixar sig kram åt dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarka tillsammans med bruden, dubbel glädje.


   
SvaraCitera

jäääääävlar va dålig du är åh jävlar vad det inte är synd om dig. Det är ju bara och sluta om du verkligen vill. Finns inga genvägar vafan. Cannabis blir man ju inte fysiskt beroende av, allt sitter juba i ditt huvud [cheers] ditt huvud är fan dåligt [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snooop:

Cannabis blir man ju inte fysiskt beroende av, allt sitter juba i ditt huvud

Kan vara ganska jobbigt bara det psykiska, man kanske inte blir handlingsförlamad men speciellt roligt är det inte.

Räkna med att du kommer ha majja på huvudet ett tag framöver och obsessa över hur skönt det vore att bara röka lite.

Men det du ska göra är annat än just det du brukade göra efter att du rökt en spliff, håll dig sysselsatt! Konstant! Träffa polare som du inte behövt röka med eller bara träffa nya människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snooop:

Cannabis blir man ju inte fysiskt beroende av, allt sitter juba i ditt huvud

Vad gör inte det? It's all in your freaking head.
[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geforce8800:

Det är det jag försöker. Men det funkar inte. Försöker liksom hitta några bra tips på hur andra har gjort

Hur svårt kan det vara? Rökt i 5 år var av dom senaste 2åren rökt varje.[love] Skaffar du dig lite själv diciplin så inser du att det är du som bestämmer över det och inte vise vers.[zzz]


   
SvaraCitera

För en annan fungerade det att sluta när flickvännen hotade med att göra slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

flickvännen hotade med att göra slut.

Har varit ren nu i drygt en månad efter att min flickvän helt ärligt sa åt mig att hon inte orkar med en kille som använder droger. Så nu kämpar man på . Och som någon sa så kommer majjan att sitta i huvudet ett tag. Har märkt det. Känner ett litet sug då och då men försöker att inte tänka på det utan något helt annat... Tackar


   
SvaraCitera

Geforce8800:

Så snälla hjälp mig[cry][cry]

sök hjälp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xbox N 360:

sök hjälp

Har den hjälp och feedback jag behöver. Från min flicvän. Lite hot om att göra slut är verkligen en bra väckar klocka


   
SvaraCitera

Geforce8800:

Lite hot om att göra slut är verkligen en bra väckar klocka

kan tänka mig det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är viktigast?
Cannabis som gör dig ful och dum i huvudet?
Eller din underbara söta snälla flickvän?
[tired]
DUh


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera