Forumet - Hjälp mig snälla

Hjälp mig snälla

744 0 24
Vet inte om jag skriver i rätt tråd nu men de får bli som de blir.

Drack en cola i burk för en stund sen och drog av den där man öppnar burken med. Råkade svälja den och har lite panik. Dom som var där tyckte lite olika, en tyckte jag skulle till sjukhuset och dom andra sa att de inte behövdes.

(Har även försökt spy upp den men de går inte)

Så nu behöver jag lite råd. Ska jag till sjukan eller ska jag stanna hemma och hoppas att de inte händer något?

(Snälla var seriösa för jag råkar vara de sorgligt nog...)

Spana också in:

Nate:

Bra det! Det är ju sån där kunskap som inte skadar att man har med sig. Man vet ju aldrig vad man råkar ut för. :)

Ja först så var de frågan om hur gammal jag är (19) då fick jag höra att de inte var någon fara mitt i ett återhållet skratt. Mycket trevligt - inte [sad]
Men den kommer ut och jag behöver inte dö av skräck eller att den sliter sönder mig från insidan.

Just de ja. Även order om att om "öppnaren" åker ner i burken en annan gång så ska jag inte dricka.

Hoppas att detta kan hjälpa dig i framtiden [bigsmile]
Dold text: och att jag aldrig gör om det![shake]
tetrapack:

Ja först så var de frågan om hur gammal jag är (19) då fick jag höra att de inte var någon fara mitt i ett återhållet skratt. Mycket trevligt - inte [sad]

Taskigt! Som om det vore världens mest självklara grej? :P De sitter säkert där tillsammans på nätterna och skrattar och gör sig lustiga över alla för dem enkla frågor de får. Jävla typer det där!

tetrapack:

Just de ja. Även order om att om "öppnaren" åker ner i burken en annan gång så ska jag inte dricka.

Haha, vilket fantastiskt tips de bjöd på. Så alternativen att försöka att på något sätt fiska upp den eller dricka försiktigt är alltså helt uteslutna. Det kan vara bra att veta. :)
(Fiska upp den ur en burk är nog i och för sig inget jättehett alternativ.)

Men nu vet man hur man ska bete sig i en sån situation i alla fall. Tack ska du ha för den informationen och härligt att det slutade lyckligt. [smile]
Nate:

De sitter säkert där tillsammans på nätterna och skrattar och gör sig lustiga över alla för dem enkla frågor de får. Jävla typer det där!

Ja.. Jävla typer!

Nate:

(Fiska upp den ur en burk är nog i och för sig inget jättehett alternativ.)

Betvivlar det, jobbigt om inte annat. Kanske hälla upp i ett glas?

Nate:

ack ska du ha för den informationen och härligt att det slutade lyckligt. [smile]

Man vet aldrig när man behöver den informationen. Speciellt om man planerar att skaffa barn som har en benägenhet att äta allt de hittar [smile]