Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig snälla, min flickvän vill ta en paus, vad ska jag göra?


Som jag ser det finns det en sak du absolut ska undvika i vart fall, och det är att klamra dig fast som en blodigel. Det är lätt hänt i den ganska tuffa situationen. Dock kommer det garanterat inte att gynna din sak. Så tyvärr måste du nog försöka hålla dig undan och hoppas att hon ändrar sig och kanske kommer tillbaka vilket kan hända men troligen inte. Trist!


   
SvaraCitera

midvintertid:
Jag känner spontant att hon bara behöver leva livet liksom... Omedvetet kanske, men hon är nog inte redo för ett förhållande på långa vägar. Man kan tycka om nån jättemycket ändå, t o m vara kär, men att det inte är där man ska vara i livet just nu.

det här låter som bs

man kan vara kär, men inte vilja var tillsammans för att det inte funkar, men jag tror inte man träffar någon man är kär i men sen tänker att "äh, det är inte riktigt rätt tid att vara tillsammans med dig så jag skiter i det här" i så fall är man nog inte kär.


   
SvaraCitera

time:
Förlåt om jag säger det här men som kvinna med erfarenhet av heteroförhållanden: jag skulle freaka ur fullständigt om jag varit tillsammans med någon i en vecka och killen påstod sig älska mig redan då. Hade nog också bett om en paus.

   

kan hålla med om detta


   
SvaraCitera

Haha, älskar när tjejer hittar anledningar (när de vill sluta). Tycker att man ska vara ärlig med varandra när man avslutar. Jag skulle tro att det är inget speciellt såklart om hon inte får en moralisk bild eller nåt annat.


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:
Som jag ser det finns det en sak du absolut ska undvika i vart fall, och det är att klamra dig fast som en blodigel. Det är lätt hänt i den ganska tuffa situationen. Dock kommer det garanterat inte att gynna din sak. Så tyvärr måste du nog försöka hålla dig undan och hoppas att hon ändrar sig och kanske kommer tillbaka vilket kan hända men troligen inte. Trist!

+1


   
SvaraCitera