Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig somna


Ämnesstartare

GOGOGOGOO kom med idiotiska förslag nu [bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

o
n
a
n
e
r
a

o
c
h

k
o
m
.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

o
n
a
n
e
r
a

o
c
h

k
o
m

somnar man utav de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

somnar man utav de?

Nä. Men man blir utmattad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Nä. Men man blir utmattad.

Nja men såntär kan ta evigheter ju [blush]. Orkar vi inte. Men var inte ens idiotiskt förslag ju .,........ vill sova för måste upp tiiiidigt imorgon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Nja men såntär kan ta evigheter ju [blush]. Orkar vi inte. Men var inte ens idiotiskt förslag ju .,........ vill sova för måste upp tiiiidigt imorgon

Ptja. Stäng av datorn till att börja med. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Ptja. Stäng av datorn till att börja med. [zzz]

Asså ärligt jag orkar inte. Är trött men somnar inte... aja ska nog stänga av datorn och se om jag kan somna ändå [smile].

FORSÄTT SKRIVA FÖRSLAG OM JAG INTE SKULLE LYCKAS O SOMNA [crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Asså ärligt jag orkar inte. Är trött men somnar inte... aja ska nog stänga av datorn och se om jag kan somna ändå [smile].

Nice. Jag brukar oftast ge upp på direkten och vara vaken hela natten istället. Det som är bra med det är att man vet att man somnar tidigt nästa kväll. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lägg dig någon annanstans än i sängen, typ i soffan, man känner inte samma press att somna, skumt men det funkar.

för mig iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Jag brukar oftast ge upp på direkten och vara vaken hela natten istället. Det som är bra med det är att man vet att man somnar tidigt nästa kväll.

Samma här. Annars får man ju aldrig ordning på dyngsrytmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mintstång:

Samma här. Annars får man ju aldrig ordning på dyngsrytmen.

Exakt. Dock kan jag inte somna om jag är alldeles för övertrött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Exakt. Dock kan jag inte somna om jag är alldeles för övertrött.

Det kan inte jag heller om jag försöker. Men om man inte försöker så ligger man och sover nånstans rätt som det är. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mintstång:

Det kan inte jag heller om jag försöker. Men om man inte försöker så ligger man och sover nånstans rätt som det är. [y]

haha ja eller hur. Speciellt på dagen. Kan somna utan svårigheter på dagen, till och med om jag försöker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

haha ja eller hur. Speciellt på dagen. Kan somna utan svårigheter på dagen, till och med om jag försöker!

Jo jag med. Det blir jobbigt på lektionerna i skolan idag... [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Nice. Jag brukar oftast ge upp på direkten och vara vaken hela natten istället. Det som är bra med det är att man vet att man somnar tidigt nästa kväll. [y]

brukar göra så men måste upp just idag så.... gick inge bra helller [crazy] fan då xD


   
SvaraCitera