Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig, tack


Du kanske har åkt på en matförgiftning.
Men ring till rådgivningen på sjukhuset eller på vårdcentralen.
Dom kan säkert hjälpa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tokigflicka:

Men ring till rådgivningen på sjukhuset eller på vårdcentralen.
Dom kan säkert hjälpa dig.

Sist jag rigde var det en jävla väntetid och så var de inte till någon hjälp heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur länge har det hållt i sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Hur länge har det hållt i sig?

En vecka. Febern vet jag inte. Ja gtyckte att det var skumt med kramper och yrsel så jag kollade den idag.


   
SvaraCitera

Harpyja:

[rolleyes]

[smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile]
[smile][mad][mad][smile][smile][mad][mad][mad][smile][mad][mad][mad][mad][smile][mad][mad][mad][mad][smile][mad][smile][smile][smile]
[smile][mad][smile][mad][smile][mad][smile][mad][smile][smile][smile][mad][smile][smile][smile][smile][mad][smile][mad][smile][mad][smile][smile]
[smile][mad][mad][smile][smile][mad][mad][mad][smile][smile][mad][smile][smile][smile][smile][mad][smile][smile][smile][smile][mad][smile][smile]
[smile][mad][smile][mad][smile][mad][smile][mad][smile][mad][smile][smile][smile][smile][mad][smile][smile][smile][smile][mad][smile][smile][smile]
[smile][mad][mad][smile][smile][mad][smile][mad][smile][mad][mad][mad][mad][smile][mad][mad][mad][mad][smile][smile][smile][smile][smile]
[smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][mad][smile][smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Men det enda som stämde var feber.

Feber kan ge både yrsel och illamående samt även att du fryser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

En vecka. Febern vet jag inte. Ja gtyckte att det var skumt med kramper och yrsel så jag kollade den idag.

Tycker minsann att det är dags att kolla upp det på riktigt. Man kan ju ha symptomen du skrev även när det är andra infektioner, så det är väl bäst att vara säker? Åk in...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Feber kan ge både yrsel och illamående samt även att du fryser.

MEn vart kommer magproblemen ifrån? De är ju mitt största problem.
Tror du att det kan vara med lever eller någonting? Eftersom jag drack för mycket för ett år sen så har jag fått smärtor då och då. Efter det har jag ju inte kunnat dricka utan att spy men drack i alla fall nu nä jag mådde som sämst.
Jag skulle gärna hoppas på det så att man hamnade på sjukhus ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag skulle gärna hoppas på det så att man hamnade på sjukhus ett tag.

Det kan ju vara fel där, speciellt ifall du tagit medicin och blandat så kan du ju få leverskador.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Det kan ju vara fel där, speciellt ifall du tagit medicin och blandat så kan du ju få leverskador.

Fast jag blandade inte. Den enda tabletten jag tagit sen dess är något flumm som pågens bror fick när han slagit i huvudet (för min mensvärk)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Fast jag blandade inte. Den enda tabletten jag tagit sen dess är något flumm som pågens bror fick när han slagit i huvudet (för min mensvärk)

Okej men du kan ju skadat något annat organ också. Du kan även ha magsår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Okej men du kan ju skadat något annat organ också. Du kan även ha magsår.

Gaah det blir väl värdcentralen då. Jag tycker inte om det för man blir alltid besviken. De kommer alltid fram till att det säkerligen är psykiskt. Det är aldrig några allvarliga skador på mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det är aldrig några allvarliga skador på mig!

Ifall du har skador så får du inte komma in ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Ifall du har skador så får du inte komma in ändå.

Varför det? Vad fan krävs det egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Varför det? Vad fan krävs det egentligen.

Jag vet inte. Jag fick iaf inte komma in när jag fick en kniv i knät.


   
SvaraCitera