Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig tänka


Ämnesstartare

stereo total:

Fast väldigt äcklig koreografi med tanke på deras ålder

Minst sagt >.>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kilowatt:

Tidigaste jag hittat är en som kanske kan imorgon bitti [cry]

Stackaren, man vill inte att de ska behöva lida [sad]

Kilowatt:

Betapet gör mig bara irriterad [blush]

Sant, tänkte mest att det var ljudlöst.


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Nä, finns ingen som har tid för min pälsk 🙁

[shake] men åk in till ett djursjukhus då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju roa dig med SvD:s valkompass under tiden: http://www.svd.se/nyheter/politik/valet2010/Valkompassen/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Fast väldigt äcklig koreografi med tanke på deras ålder [sad]

I slutet speciellt... Det var mycket imponerande, men ja, lite äckligt...


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

I slutet speciellt... Det var mycket imponerande, men ja, lite äckligt...

Barnporr [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Stackaren, man vill inte att de ska behöva lida

Precis 🙁
Det är så jävla typiskt - pappa är jägare så han brukar få sköta avlivningar åt mig i de flesta fall (åker till vet när jag tycker att det är lämpligast för individen). Men var sitter han nu om inte på ett plan till Grekland... [cry]

isola:

men åk in till ett djursjukhus då

Kilowatt:

Får inte fatt på någon vet som kan avliva honom heller, så jävla drygt Har suttit och letat och ringt som en dåre hela kvällen men inte ens distriktaren kan avliva honom. Tidigaste jag hittat är en som kanske kan imorgon bitti

De närmsta som har öppet nu är Ultuna och Strömsholm. Jag vill inte utsätta honom för den resan (det handlar om timmar) och tror ärligt talat inte att han ens lever när vi kommer fram om jag åker nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Du kan ju roa dig med SvD:s valkompass under tiden: http://www.svd.se/nyheter/politik/valet2010/Valkompassen/

Har redan gjort den. Tror jag fick att jag borde rösta på V [tard]

stereo total:

Barnporr

Undrar om man skulle kunna komma nånstans om man anmäler en familjs fotoalbum 😀


   
SvaraCitera

Jag hade åkt i alla fall. Hade inte klarat av att bara sitta. Eller så hade jag stalkat upp någon veterinär och rusat in i dennes hem och gråtande bett den komma hem till mig [blush]


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Undrar om man skulle kunna komma nånstans om man anmäler en familjs fotoalbum 😀

Troligtvis inte. Vart du sugen eller? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag hade åkt i alla fall. Hade inte klarat av att bara sitta. Eller så hade jag stalkat upp någon veterinär och rusat in i dennes hem och gråtande bett den komma hem till mig

Klarar inte heller att bara sitta, därför jag vill ha annat att tänka på :/ Men det är bäst för honom, under omständigheterna då. Hoppas på att mamma kanske kan slå ihjäl honom när hon slutat på jobbet, om hon är säker på vad hon gör... Men det känns sjukt osäkert, jag är skitnojig och vet inte ens om jag vill utsätta henne för det heller. Hon mådde skitkasst efter att ha avlivat sin undulat själv 🙁

Det är vid sånahär tillfällen jag hatar mina nerver. Jag har länge velat lära mig slå ihjäl smådjur själv ifall det skulle gå åt helvete nån gång men har låtit bli iom att mina nerver inte håller för sånt... Och här är straffet för det 🙁

Finns iofs en vet jag inte har ringt men han får inte röra mina djur med tång. Honom utnyttjar jag bara för att få receptbelagd medicin utan att behöva undersökning innan lite sådär lagom regelvidrigt [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Troligtvis inte. Vart du sugen eller? 😛

Skulle vara om man åker till USA och stämmer sina föräldrar på en massa pengar och blir rik... Men tyvärr är mina föräldrar fattiglappar så jag tror jag avstår :/

Men i ett land med sjuka lagar vore det lite småkul. Hur det än är så brukar det ju finnas nakenbilder på barn liksom.


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Hon mådde skitkasst efter att ha avlivat sin undulat själv 🙁

Men det var det bästa att göra. Det är bara att slå, HÅRT. Man mår kasst, men det är så jävla själviskt att låta bli. Slog ihjäl en halvkläckt och skadad fågelunge jag hittade på marken (efter att ha försökt hjälpa den) med en spade. Kräktes nästan efteråt, men man kan inte alltid tänka på sig själv.


   
SvaraCitera

Kilowatt:

Honom utnyttjar jag bara för att få receptbelagd medicin utan att behöva undersökning innan lite sådär lagom regelvidrigt [ops]

[shake][shake] Hoppas att du inte ger djuren det, livsfarligt att ge dem medicin utan rätt diagnos.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men det var det bästa att göra. Det är bara att slå, HÅRT. Man mår kasst, men det är så jävla själviskt att låta bli. Slog ihjäl en halvkläckt och skadad fågelunge jag hittade på marken (efter att ha försökt hjälpa den) med en spade. Kräktes nästan efteråt, men man kan inte alltid tänka på sig själv.

Precis. Fast inte i alla fall - själv skulle jag bara tveka och råka slå för löst, och det vore ju jävligt dumt :/

isola:

Hoppas att du inte ger djuren det, livsfarligt att ge dem medicin utan rätt diagnos.

Jo, det gör jag. Men det gäller självklart bara sånt jag har koll på när det gäller både diagnos, behandling och dosering, vilket hittills begränsas till Stronghold för att behandla löss och skabb. Antibiotika och annat skulle det aldrig falla mig in att ge bara sådär utan undersökning iom att jag inte har tillräcklig kunskap, utan då är det undersökning på djursjukhus som gäller 🙂


   
SvaraCitera