Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig tolka!


Ämnesstartare

Jag hade skrivit en rad på facebook, lite lätt trött men statusraden löd ungefär. "Ser fram mot en underbar dag med inkommande trevligt besök 🙂 <3"

Mitt ex frågade vem som skulle komma över på besök. Först väntade jag ett par minuter mad att över huvud taget visa livstecken. När jag väl svarade svarade jag inte på vem det var utan velade bort det. När jag stack för att hämta mitt besök så blev hon sur för att jag inte svarat och frågade om jag ville vara hennes vän eller inte.

När jag kom tillbaka till datorn så sa hon att jag inte varit offline någonting. Alltså höll hon koll på min online-status hela tiden. Hon gissade sedan på vem det kunde vara som var mitt kvällsbesök. Men jag sa till henne att jag inte behöver berätta namnet på flickan till henne för att vi inte är tillsammans längre. Då blev hon sur och när jag frågade om hon hade mer frågor så sa hon: "Ja, men inte som jag säger rakt ut till dig".

Jag förstår inte vad hon menar.
Har man frågor till en person så säger man väl dom rakt ut till just den personen?
Vad är det med henne?
Varför säger hon att hon har frågor men som hon inte vill säga rakt ut till mig?


   
Citera

Vilken jobbig kärring. Strunt i henne.


   
SvaraCitera

För övrigt var det en riktigt töntig statusuppdatering. Bara så du vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

För övrigt var det en riktigt töntig statusuppdatering. Bara så du vet.

Försvarar mig med att klockan var 09.23 på morgonen och den skrevs inte exakt så, orkar bara inte leta upp den igen & det vart i lördags. Fest på fredag till klockan 6 på lördagsmorgonen.


   
SvaraCitera

tydligen så har hon inte kommit över dig än och hon behöver nog lite tid. Men det är inte ditt problem så skit i henne och om hon vill fråga nått så får hon väl göra det. Slösa inte massa energi på ditt ex om hennes problem, de angår inte dig längre.


   
SvaraCitera

Roll on:

För övrigt var det en riktigt töntig statusuppdatering. Bara så du vet.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

För övrigt var det en riktigt töntig statusuppdatering. Bara så du vet.

[no-no]


   
SvaraCitera

upponer:

[no-no]

ok, det där bevisar bara att du också är töntig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriver bara sånt som folk gillar, för tänk om någon inte vill vara min vän längre [chocked]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ok, det där bevisar bara att du också är töntig

[y]


   
SvaraCitera

men orka bry sig om vad exet pysslar med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Vilken jobbig kärring. Strunt i henne.

Försökte strunta i henne, men man vill ju veta vad det är frågor hon har som hon inte vill ställa till mig.

upponer:

Slösa inte massa energi på ditt ex om hennes problem, de angår inte dig längre.

Det blir ju mitt problem när hon säger hon har frågor men inte vill fråga mig om det.

Ingemarsdotter:

Skriver bara sånt som folk gillar, för tänk om någon inte vill vara min vän längre

Va?

helutuhle:

men orka bry sig om vad exet pysslar med

Va?


   
SvaraCitera

gloende:

Det blir ju mitt problem när hon säger hon har frågor men inte vill fråga mig om det.

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gloende:

Va?

Ironi


   
SvaraCitera

gloende:

Va?

förstår inte varför du bryr dig, hon är ju uppenbart bara avundsjuk.


   
SvaraCitera