Aviseringar
Rensa alla

hjälp mig tyda stirrande dam!!


Ämnesstartare

jag gillar inte "MILFs"

jag gillar mogna damer mellan 25-40 , thats alllllllll, inga mammor ffs

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: jag gillar inte "MILFs"jag gillar mogna damer mellan 25-40 , thats alllllllll, inga mammor ffs

Mogna damer mellan 25-40 brukar vara mammor. Blink Dock inte nödvändigtvis småbarnsmammor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: ja men hon vände jö på huvvet ca: 0,5 sek efter att jag lade min blick på henne varjjjjje gångggggg

Hm, hon kanske tyckte du var intressant, eller så hade du något smetat i ansiktet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Mogna damer mellan 25-40 brukar vara mammor. Blink Dock inte nödvändigtvis småbarnsmammor.

gillar dem inte om jag får reda på att de är mammor 

Razor:

Hm, hon kanske tyckte du var intressant, eller så hade du något smetat i ansiktet.

aashit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gråter

S3ON: mogna damer mellan 25-40

GråterGråter


   
SvaraCitera

isola:
Gråter
GråterGråter

Om det nu är vad han gillar, vad är då problemet? 😛

S3ON:

gillar dem inte om jag får reda på att de är mammor 

Är du rädd för papparollen, eller gillar du inte barn? är det mammor du inte gillar? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: när jag tittade åt hennes håll så log hon och tittade bort

Hon kanske kände igen dig - alltså någon du känt sedan några år tillbaka men tappat kontakten med? Eller så var hon osäker på om hon kände igen dig eller om du bara påminde henne om någon.

Eller så kanske hon fantiserade om att ha dig som toyboy och kände sig "busted" varje gång du tittade mot henne. Eller så var hon 40+ och kände sig som ett creep för alla snuskiga tankar om dig?

Nej men skämt åsido, enda seriösa svaret jag kan komma på är det förstnämnda alternativet.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Gråter
GråterGråter

kött på benen! du är bara en flicka isola så taaaaaaat lugnt, andassssssssssssssssssss

alla 25-åringar är jöh inte mogna likväl alla 40-åringar.. lr aa dt beror på hur man definierar mogen i guezzzzzz

Armagedon: Är du rädd för papparollen, eller gillar du inte barn? är det mammor du inte gillar?

jag tkr jag är jättemogen mentalt, men inte pappamogen. Vill leva typ 5-10 år tsm med henne innan vi skaffar barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade vart så himla intressant att kunna höra andras tankar!!!!!!!! 🙂

Storchen84: Eller så var hon osäker på om hon kände igen dig eller om du bara påminde henne om någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lr aaa, hade nog kunnat ta hand om en unge idag men vill inte.. vill leva det där ungdomslivet jag har gått miste om först RodnarRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

jag tkr jag är jättemogen mentalt

Hehe lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

Hehe lol

vad ser du? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: hade nog kunnat ta hand om en unge idag

För att kunna ta hand om ett barn behöver man först kunna ta hand om sig själv på ett självständigt, disciplinerat och hälsosamt sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att möta någons blick och le för att därefter titta bort, när denne har gett en återkommande blickar behöver inte betyda något särskilt eller för den delen något positivt. det är exakt vad jag gör när någon har iakttagit mig länge på bussen/pendeln och det börjar kännas jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kanske hade bajs på mössan


   
SvaraCitera