Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig um!


Ämnesstartare

ankzor:

Kista is the shit!

har du bott där?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

har du bott där?

Japp, bodde i kista galleria. Sedan bodde jag i Akalla, sedan i solna. Men kista är bar:)


   
SvaraCitera

du har väl kille? flytta ihop så blire billigare [bigsmile]


   
SvaraCitera

jag fixar lya till dig. Billigt


   
SvaraCitera
Lounge

Blivande_japan:

bo kvar och vänta på bättre (Du röstade på detta alternativ)

tycker jag, kommer säkert dyka upp ett bra annat alternativ snart

dessutom antar jag att du får det via köpoäng? nu när du börjat få erbjudanden kommer du säkert få ett annat snart

låter drygt med ekonomin och tiden, också att du ej har någon ugn. dock är ju kista mysigt

tkr du ska vara kräsen nu när du faktiskt redan har tak över huvudet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

du har väl kille? flytta ihop så blire billigare

vi har ju bara träffats regelbundet sen typ maj och varit ihop lite mer än 2 månader [no-no][sad]

Lounge:

dessutom antar jag att du får det via köpoäng? nu när du börjat få erbjudanden kommer du säkert få ett annat snart

nja, nä, det här var extremt lite anmälda på. Normalt brukar jag vara plats 54 av 67 typ på andra, finare studentbostäder i stan.

Lounge:

tkr du ska vara kräsen nu när du faktiskt redan har tak över huvudet

är så kräsen att jag inte vill ha vägglöss i min säng[sad]


   
SvaraCitera
KSENIA

Blivande_japan:

flytta till kista (Du röstade på detta alternativ)

EGEN LÄGENHET ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA BRA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

EGEN LÄGENHET ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA BRA

mm, men blir långt att åka, har reda långa dagar som det är [sad]


   
SvaraCitera

tkr Kista!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

bo kvar och vänta på bättre (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
KSENIA

Blivande_japan:

mm, men blir långt att åka, har reda långa dagar som det är

AJA, FAST... AH, OCH EFTERSOM DU EJ VET OM SKÖNHETEN MED EGEN LÄGENHET ÄN VET DU INTE VAD DU MISSAR SÅ DÅ ÄR DET MER OK ATT BO KVAR[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

AJA, FAST... AH, OCH EFTERSOM DU EJ VET OM SKÖNHETEN MED EGEN LÄGENHET ÄN VET DU INTE VAD DU MISSAR SÅ DÅ ÄR DET MER OK ATT BO KVAR

i mina drömmar vet jag [sad]


   
SvaraCitera

du ska bara bo där..

du kan ju alltid ha ett litet cozy-talk med dina människor som du bor med nu så att ni löser det som fuckar up stämningen.. + att du alltid kan ta en heldag då du besprutar vägglössen + alla de du bor med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

du kan ju alltid ha ett litet cozy-talk med dina människor som du bor med nu så att ni löser det som fuckar up stämningen.. + att du alltid kan ta en heldag då du besprutar vägglössen + alla de du bor med

ha, tror ej du haft vägglöss med tanke på vad du skriver. de är svåra att bli av med och kan leva ett år utan blod=de kan vandra vidare till nytt offer. man kan inte köpa kemikalier hur som helst, för det krävs anticimex. anticimex kostar pengar, därför besprutas bara några rum, då och då. för min hyresvärd är tattig och hatar studenter. vilket är de enda de hyr ut till.

Zeppelin:

du ska bara bo där..

va..?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

bo kvar och vänta på bättre (Du röstade på detta alternativ)

Förorten, när jag bodde där var rena Bullerbyn i jämförelse med hur det är idag. Numera vaknar jag upp som en främling i mitt tidigare bostadsområde. Men att jag kritiserar förorten gör mig inte till Sverigedemokrat.

Alla Guzzar i Orten Har Comviq


   
SvaraCitera