Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Min bästa kompis har klivit ur mitt liv..


Ämnesstartare

Vad ska man göra om man har förlorat en vän för evigt. detta var min bästa vän och nu tror jag inte hon längre vill vara vän med mig. I lördags så följde vi med några killar hem på natten och sen på morgonen när vi skulle sova där så ringde hon typ en kille el han ringde henne. Hon frågade sen om jag ville följa med till han och dricka alkohol, nej sa jag för jag ville sova. Då gick hon iallafall och då fick jag sova ensam hos denna för oss okända man som vi följde med på natten.

Iallafall sen mitt på dagen gick jag till där min bästis gick, till honom hon gick till. Efter ett tag tog dom dit en kille, jag ville inte ens det. dom tvingade mig typ att prata och konversera, typ vara intresserad av honom men jag var inte ett dyft intresserad av honom [cry] Då sa jag till min bästis jag vill gå härifrån nu, jag vill äta och sova jag vill inte vara här längre! Nää kan du inte äta här? sa hon. Jag vill inte gå hem nu.
Nej jag vill hem nu sa jag.
Så hade jag lyckats övertala henne att försöka gå iväg från detta ställe men så pratade hon i telefon hela tiden typ. Då sa jag du är inte en speciellt bra vän som gör såhär, för mina grejer var i hennes ex lägenhet och hon var TVUNGEN att följa med för att visa vart han bodde jag visste inte exakt.
Då blev hon arg eller bitter. Är jag inte en bra vän? då behöver du inte umgås med mig då. sa hon.
jag försökte förklara men hon kunde bara höra det jag hade sagt, faktum är att hon inte var en bra vän just då och hennes andra ex som jag e kompis med säger att hon är sånhär många vet att hon sviker andra ibland för att hon gör det hon själv vill göra. Inte jämt men ibland..

Så nu vägrar hon svara när jag ringer hon svarar inte på facebook och sms ! Vad hade ni gjort? alltså jag kan inte tvinga henne att vara vän med mig, men jag vill ju iaf att hon säger vad hon vill innan vi tar farväl. [cry]


   
Citera

samma hände mig. [mad] har fått höra från denna vän att jag är hennes bästa vän osv, typ hela tiden. sen plötsligt en dag så hör hon inte av sig eller svarar när jag ringer och så. orkar inte bry mig dock, vänner kommer och går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detta är min BFF, det är något speciellt jag kan klara mig utan alla mina vänner förutom henne. Jaja..:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

Så nu vägrar hon svara när jag ringer hon svarar inte på facebook och sms

E la bara skita i den slynan. Det är ju tydligt att hon prioriterar andra saker.


   
SvaraCitera

gråter du när du blir dumpad också? vem som helst fattar väl att alla förtjänar någon som vill vara med en [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

gråter du när du blir dumpad också? vem som helst fattar väl att alla förtjänar någon som vill vara med en [mad]

Hon vill ju vara med mig jämt, men jag gjorde ett fel och kallade henne för dålig vän och tror inte hon kan glömma det. Detta tillfället jag beskrev i min historia händer ju inte jämt hon är snäll för det mesta [censur]


   
SvaraCitera

Sa ra:

Hon vill ju vara med mig jämt, men jag gjorde ett fel och kallade henne för dålig vän och tror inte hon kan glömma det. Detta tillfället jag beskrev i min historia händer ju inte jämt hon är snäll för det mesta [censur]

ok, men det är inget att bli så upprörd över. om hon verkligen ser dig som hennes bff så kommer hon prata med dig snart [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

om hon verkligen ser dig som hennes bff så kommer hon prata med dig snart [blush]

ja det har hon gjort iallafall, men ja jag får väl se om hon någonsin vill prata med mig igen 🙂


   
SvaraCitera

gå vidare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

Hon vill ju vara med mig jämt, men jag gjorde ett fel och kallade henne för dålig vän och tror inte hon kan glömma det.

Hon var ju en dålig vän [confused]


   
SvaraCitera

Be henne att kliva in igen

Dold text: Tråkigt, hänt mig också.. eller mer att jag har varit tvungen att göra mig av med folk liksom


   
SvaraCitera

Sa ra:

ja det har hon gjort iallafall, men ja jag får väl se om hon någonsin vill prata med mig igen 🙂

aa men om hon inte förlåter dig för en sån liten skitsak så är hon ingen bra vän värd att behålla ändå 😀


   
SvaraCitera

Äh det var ju hon som betedde sig illa enligt din story. Sluta toffla. Hon lär ju ångre sig, om inte så skit i henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller hur, hon betedde sig inte som en bra vän just där så du hade ju rätt med det du sa. Palla att hon tog åt sig av det så mycket. Om ni nu är så himla bra vänner som du påstår så kastar man inte bort sin vänskap bara sådär som hon gjorde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youmademe:

Om ni nu är så himla bra vänner som du påstår

Ja, varför skulle jag påstå det och de inte vara sant? [confused]

youmademe:

så kastar man inte bort sin vänskap bara sådär som hon gjorde.

nä..:( Hoppas hon ändrar sig, eller så får jag väl glömma henne men det kmr nog att ta tid. fattar inte varför hon gjorde såhär [shake]


   
SvaraCitera