Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, min hund fick just sin första utlösning!


Ämnesstartare

framtidstron är död:

🙁 ja usch för hundar som ägnar sig åt såna snuskigheter.

Har aldrig varit med om en sådan. Är nog glad över det[cool]


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

börjat leva sitt eget liv.

Låter där som om at du gjord det åt han förut[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHHAHAHAHA

bra skriver m8


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

looptroop:

Låter där som om at du gjord det åt han förut

när jag ropa åt min pöjkvän som låg i badet och förklarade vad som skedde mitt framför mina ögon så sa jag att det var ju lite synd om honom som inte kunde tillfredsställa sin nyfunna sexlust på ett vettigt vis (innan det visade sig att han faktiskt klarade av att få utlösning tillslut). Gissa vad han föreslog 🙁
Jag har fortfarande lite men sedan gårdagen, jag är lite försiktig runt hans penis så jag inte ska tillfredsställa honom på något vis 🙁 Men det vore ju samtidigt lite intressant att se det hela en andra gång så jag inte missar själva sprutet, jag undrar hur det såg ut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du tar dennes säd i munnen och sväljer, kommer du mutera till en människa/hund-korsning, genetiskt sett? *nazi science* [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

av ren nyfikenhet, vilken typ av volymer producerar hunden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! Min hund har blivit man!!!

hahaha[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

vilken typ av volymer producerar hunden?

Det var två ganska djupa fläckar på en filt som hade en radie på ganske.. 2-3 cm, plus lite småsprutfläckar spritt däromkring, det var så jag kände mig övertygad om att det faktiskt handlade om en utlösning.
Däremot var jag förvånad över hur sjukt stor penis han hade i förhållande till sin kropp! GIGANTISK. Alltså han rullar ju ut den typ hela tiden och då är det inte så imponerande, men i erigerat tillstånd var den skitstor!


   
SvaraCitera
zIGGE

framtidstron är död:

men i erigerat tillstånd var den skitstor!

HOLY FUCK!!1! +pics


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

HOLY FUCK!!1! +pics

Om detta skulle hända igen så skulle det tyvärr kännas alltför förnedrande för min hund att ta bilder på honom och visa på internet. Känns taskigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
zIGGE

framtidstron är död:

Känns taskigt.

Känns som att det inte gör någonting för honom att visa upp sin varma enorma pulserande stolthet för andra girlz 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kastrera den![sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Känns som att det inte gör någonting för honom att visa upp sin varma enorma pulserande stolthet för andra girlz 😉

jo jag vet, men det känns fel!


   
SvaraCitera