Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP, min kompis kille stöter på mig!


Ämnesstartare

Jag har en kompis, vi kan kalla henne Anna. Jag och Anna har varit kompisar sedan lågstadiet, dock har vi varit osams lite fram och tillbaka. Men nu i sommar har vi kommit riktigt bra överrens och umgås väldigt ofta! Anna har en pojkvän, som vi kan kalla för Lars. Lars är en väldigt social och trevlig kille, men ibland blir det för mycket!

Idag har han erkännt för mig att han tycker att jag är sexig och att han brukar spana in mig.. och han berättar om olika tillfällen då han har spanat in mig.. och det känns jätte obehagligt! Jag tycker om honom jättemkt men bara som kompis! och han vet att jag är intresserad av en annan kille, som vi umgås med väldigt ofta! Men ändå så vill han sova hos mig osv.. anna ska bort om ca 1 månad och hälsa på en kompis i en annan stad. då vill han att jag ska "bo" hemma hos dem och sova i samma säng som honom...osv..

jag har sagt att jag är väldigt smickrad men att jag är inte intresserad.. men han ger sig inte! Han säger typ.. jag vet att du tycker om mig, lite iaf.. jag tycker om dig..! men vi behöver inte göra något.. vi kan ju bara titta på varandra!

Jag har lovat han att inte säga till någon.. och Anna kommer bli rasande om hon får reda på.. men jag vet inte vad jag ska göra om Lars fortsätter säga liknande saker!

usch.. får panik..![cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Berätta för Anna, säg till Lars att du är äcklad och vill att han lämnar dig ifred.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg till "Anna" vad "Lars" håller på med [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att du inte fattar va du ska göra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, sicken skön kille! Berätta för Anna vad han pysslar med.


   
SvaraCitera

berätta för anna vad han gör. jag förstår att det känns jobbigt att berätta. men tänk om det hade varit tvärtom ? hade du inte velat att hon skulle berätta för dig att du är tillsammans med världens äckligaste kille?

visst, hon kommer bli ledsen. men hon kommer inte bli sur på dig. du har ju inte gjort någonting. jobbig situation bara.

[y] prata med henne!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AnnaMaria90:

usch.. får panik..![cry]

Oväntad:

Berätta för Anna, säg till Lars att du är äcklad och vill att han lämnar dig ifred.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berätta för Anna vilket äcklig idiot Lars är, för er bådas skull! [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du ska berätta för Anna vad hennes kille håller på med, tänk vad han kan göra med andra tjejer liksom! Om han håller på sådär mot dig.

Var också noga med att berätta att du tycker det är fel och absolut inte är intresserad av honom! Du tycker ju dessutom om en annan kille (vilket hon säkert redan vet?).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera