Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP MIN KREATIVITET


Ämnesstartare

toshiba:

vad alla hemlösa har gemensamt är att dom alla är pundare och alkolister, sen så har dom aldrig jobbat i sina liv heller,

funderade på att motargumentera först, men kom sedan på att en hemlös som sniffat lim i femton år säkert har högre kompetens än du.

höna:

prata visa och spela in! sen spelar du upp d! som en film!

no time... eller utrustning

Pette94:

, t.ex har det alltid funnits hemlösa?

orelevant för dagens situation

Pette94:

Sedan kan du redovisa resultaten och hur man skulle kunna lösa det, antingen rent praktiskt eller kanske bara något som att man borde "hjälpa varandra mer"

redovisa hur?


   
SvaraCitera

mopsen:

redovisa hur?

Redovisning av deras situationer, var och en för sig
-II- fast sammanfattad, allas situationer, vad de har för likheter/skillnader
Slutsatser, specifikt för din utredning
Problemlösning, finns det sätt man kan lösa hemlöshet och isådanafall hur?


   
SvaraCitera
Exner

Tråden flyttad från Forum PLUS/Hygien och Intimhygien


   
SvaraCitera

mopsen:

orelevant för dagens situation

Nja skulle inte riktigt säga det, lärare och de som läser utredningen/arbetet kan ibland tycka det är intressant med lite bakomliggande fakta eller historik om det man arbetar kring. Man vill inte alltid kastas rakt in i problemet på direkten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

ska det presenteras i en uppsats då eller? som jag ej vill

va

Du har ju ingen film eller så, så ja det måste antagligen bli så. Dock kanske du kan spela in röstklipp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

tanken var en akademisk(i brist på kunskap om annat ord) uppsats. men nu känner jag inte att det är speciellt tilltalande.

ja, FUCK akademiska uppsatser!

Dra ner med en kamera och filma dom och lev med dom i några dagar. Kalla det för en dokumentär, så får du MVG direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Dra ner med en kamera och filma dom och lev med dom i några dagar. Kalla det för en dokumentär, så får du MVG direkt.

Asbra. Så kan du blurra deras ansikten vid behov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill leva med hemlösa katter. Dock i mitt hem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vill leva med hemlösa katter. Dock i mitt hem.

Jag hade lätt sponsrat dig om du spelat in en dokumentär där du lever med gatukatter och beter dig som en av dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Jag hade lätt sponsrat dig om du spelat in en dokumentär där du lever med gatukatter och beter dig som en av dom

Det vore ett bra projekt iof. Så får folk se hur hemskt det är. Jag ska offra min hälsa för er, lill'cats.


   
SvaraCitera

Mawns:

Jag hade lätt sponsrat dig om du spelat in en dokumentär där du lever med gatukatter och beter dig som en av dom.

[love]

ont kanske går det att göra en tidning eller någonting


   
SvaraCitera