Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP MITT INTERNET !


Ämnesstartare

Hej jag är inne på min skoldator.

Jag och en kompis i skolan förut laddade ner skräck spelet slender !

jag har nu fått ngt annat jävla internet!

Typ MYSTART och det går inte bort jag kan absolut inte ta bort det vet ej vad jag skall göra. [mad][mad][mad][mad][n][n][n][n][cry]

SNÄLLA HJÄLP VET NÅGON HUR MAN TAR BORT MYSTART FRÅN SIN SKOLDATOR ANVÄNDER XP 7


   
Citera

Har du ett eget Internet, fränt.


   
SvaraCitera

vill inte hjälpa dig om du ska ha den avataren för den gör mig förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

vill inte hjälpa dig om du ska ha den avataren för den gör mig förvirrad

Vad mennar du skall jag ha en annan bild?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

vill inte hjälpa dig om du ska ha den avataren för den gör mig förvirrad

Så nu har jag bytt avatar 🙂[bigsmile] snälla hjälp mig !


   
SvaraCitera

OK Mystart är ett virus
och jag tror inte du är duktig nog till att kunna få bort detta själv manuellt.
"Manuell borttagning av Incredibar spionprogram är en ganska svår uppgift och du kommer att behöva få bort denna webbläsarkapare från varje webbläsare, manuellt. Ett lättare sätt att ta bort Incredibar är att använda automatiska program för borttagning av spionprogram. För just denna infektion rekommenderas SpyHunter och Spybot Search and Destroy. Ibland räcker det inte med att använda ett program då vissa infektioner har förmågan att blockera ett program från att avinstallera dem. Därför bör du alltid skanna med åtminstånde 2 verktyg.

Så lämna in datorn till den som ansvarar för era datorer på din skola så får han fixa problemet till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

OK Mystart är ett virusoch jag tror inte du är duktig nog till att kunna få bort detta själv manuellt.Så lämna in datorn till den som ansvarar för era datorer på din skola så får han fixa problemet till dig.

SÅ JAG KAN INTE FIXA DETTA SJÄLV 🙁 TROR EJ MAN FÅR INSTALLERA SPEL PÅ DATORERNA OOHH NOO ! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

OK Mystart är ett virusoch jag tror inte du är duktig nog till att kunna få bort detta själv manuellt.Så lämna in datorn till den som ansvarar för era datorer på din skola så får han fixa problemet till dig.

DENNA SPYBOT TAR INTE BORT DOKUMENT FRÅN SKOLAN VA?


   
SvaraCitera

Blomman1234:

DENNA SPYBOT TAR INTE BORT DOKUMENT FRÅN SKOLAN VA?

Sluta med caps!

nej den tar inte bort dokument.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volfi96:

Sluta med caps!nej den tar inte bort dokument.

den har tagit bort mina dokument sedan b;rjar det h'r viruset endra om mitt tangentbort detta kommer upp po A fast med frick over [ [mad][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Då är det nog bäst att gå till dator tekniker....


   
SvaraCitera

Blomman1234:

endra om mitt tangentbort

Verkar som att du ändrat språk. Nere i höger hörn bredvid klockan, står det SV där? Om det inte gör det, ändra till SV då.


   
SvaraCitera