Aviseringar
Rensa alla

Hjälp och råd


HildeE
Ämnesstartare

Jag är ung och kåt som alla andra, men vill inte ha sex med flera olika. Därför funderar jag på att köpa sexleksakar i stället. Någon som har erfarenhet med det? Tänkte till exempel på någon från detta märket: We Vibe. Någon som har testat märket?! 


   
Citera
Ämnesetiketter

är det en nödvändighet att ha sex med flera olika om man är ung och kåt?

kan inte svara på någonting om sexleksaker


   
SvaraCitera

HildeE:
Jag är ung och kåt som alla andra, men vill inte ha sex med flera olika. Därför funderar jag på att köpa sexleksakar i stället. Någon som har erfarenhet med det? Tänkte till exempel på någon från detta märket: We Vibe. Någon som har testat märket?! 

Kan en pojk/flick/etc vän? o_O


   
SvaraCitera

E man cynisk om man tror det är marknadsföring för we wibe eller?


   
SvaraCitera

Fantastiskt:
E man cynisk om man tror det är marknadsföring för we wibe eller?

Nä, tänkte också det, men verkar mer frågande än optimistisk om produkten så är lite osäker


   
SvaraCitera

We vibe är en lysande för par men kopia finns billigare på aliexpress (wowyes). 
Men ska du leka på egenhand bör du köpa en skrovlig dildo + g punkt vibrator+ bullet för klitoris +  analplugg för att har riktigt sköna stunder och träna din sexteknik. Leksakerna ska man givetvis även använda med som kille sen. 
Alla ni killar el tjejer måste bara köpa leksaker då det gör det mycket härligare. Tradera har mycket


   
SvaraCitera