Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, ont vid sex 🙁


Ämnesstartare

Hej!
Jag har lite frågor om ett problem jag har. Det är så att när jag och min pojkvän ska ha sex så får jag väldigt ont i slidmynningen när han ska tränga in, precis vid den såkallade mödomshinnan. Men jag har haft sex ganska regelbundet i två år, så är nog inte för trång eller så.
Det gör bara ont längst ut, längre in gör det inte alls ont.
Vi brukar göra så att han för in saaakta försiktigt och jag säger stopp om de blir för mycket och så stannar han och sen när han är helt inne så börjar vi lite försiktigt, efter några minuter är det som om smärtan aldrig vart där! Två gånger har det kommit pyttelite blod efter.

Vad är det för fel? Det är inte å jättesexigt att hålla på som vi gör [zzz] , och vill ju att det ska vara lite mer spontant! Inte "ajaj försiktigt nu, vänta..saktaa" i 5 min...!
Vi brukar ha förspel innan, om vi inte haft det så märker jag att de gör mer ont MEN när vi haft det och jag är riktigt kåt och våt så gör det ont ändå.
Har tänkt på att killen har rätt stor (ca 21 cm),, omkrets vet jag inte? Men tror inte det kan vara det, eller?

Sen är det en annan sak, det känns som om jag är våt i början av sexet, och sen när man hållt på ett tag så torkar det ut helt typ, fast det är skönt..[shake] känner mig gammal fast är ju i mina bästa år (tydligen??).
Tappade lusten för ett halvår sedan, men nu när den väl kommit tillbaka så trasslar dehär mer och mer, och på grund av det börjar min pojkvän tappa lusten för han är rädd att skada mig och känner prestationsångest osv..

Är riktigt jobbigt dehär! Någon som känner igen sig? Någon som vet vad man kan göra eller vad det kan vara för fel?

Tacksam för svar!


   
Citera

använd massa glidmedel?


   
SvaraCitera

du kanske inte är tillräckligt kåt


   
SvaraCitera

rockgirl9:

precis vid den såkallade mödomshinnan

Finns ingen.


   
SvaraCitera

21 cm omkrets är ca 6,7 cm i diameter...
Testa en kille med mer normal penis och se om problemet kvarstår.


   
SvaraCitera

Spänner du dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

använd massa glidmedel?

hur roligt är det att ha med sig det hela tiden, och föresten gör det ont ändå :/

enhimmelskdrog:

du kanske inte är tillräckligt kåt

vissa ggr kanske jag inte varit det, men vet att de flesta ggr är jag verkligen det

Macktorsken:

rockgirl9: precis vid den såkallade mödomshinnan

Finns ingen.

kanske därför jag skrev "den såkallade", är iaf ett elastiskt veck runt öppningen.

Myksa:

21 cm omkrets är ca 6,7 cm i diameter...
Testa en kille med mer normal penis och se om problemet kvarstår.

hade du läst mer nogrannt så hade du förstått att det var längden och att jag inte visste omkretsen.


   
SvaraCitera

rockgirl9:

hur roligt är det att ha med sig det hela tiden

Hur roligt är det att ha superont?[rolleyes]
Låter som att du är lite uttorkad


   
SvaraCitera

rockgirl9:

kanske därför jag skrev "den såkallade", är iaf ett elastiskt veck runt öppningen.

Aha, såg inte det. Kallas slidkransen. [smile]

Men du kanske spänner dig vid sex så det gör ont? Det kan bli små sår första gångerna man har sex som gör ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Spänner du dig?

när man vet att det hänt många gånger, händer det ju att man spänner sig. Men har verkligen slappnat av och försökt allt de senaste gångerna och min pojkvän är lugn och jag har ingen anledning till att spänna mig..och sen kom det ju av ngn anledning från början? :/


   
SvaraCitera

Har du haft regelbundet sex i två år och vid vart tillfälle haft väldigt ont?


   
SvaraCitera

Ni har testat med glidmedel alltså? Gå till ungdomsmottagningen och beskriv dina symptom så kan de nog göra en gynundersökning och se om allt ser bra ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hur roligt är det att ha superont?
Låter som att du är lite uttorkad

det är sant, men man vill ju att krpooen ska funka :/ har du ngt tips på vad man kan göra om man är uttorkad? någon kräm? förutom glidmedel alltså.

Macktorsken:

Aha, såg inte det. Kallas slidkransen.

Men du kanske spänner dig vid sex så det gör ont? Det kan bli små sår första gångerna man har sex som gör ont.

Aha, jo precis [smile] Som sagt så har jag kanske spänt mig några gånger, men har även vart avslappnad och våt osv många gånger.. jo är väl sånna små sår jag fått :/


   
SvaraCitera

rockgirl9:

hade du läst mer nogrannt så hade du förstått att det var längden och att jag inte visste omkretsen.

Men längden spelar ju ingen roll där. [confused]
Omkretsen däremot...


   
SvaraCitera

rockgirl9:

jo är väl sånna små sår jag fått :/

Ring 1177 och fråga.


   
SvaraCitera