Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP OSS ATT HITTA EN PIERCINGSTUDIO I STHLM! utan förälders tillstånd


Jeay_L

xDesperaTx:

varför vänta?! svara på frågorna, elr skriv inget, tack !

Då får du väl övertala dina föräldrar, jag har fått vänta, vilket jag är glad över, ville göra i ögonbrynet men jag tror inte jag skulle passa i det egentligen, så nu funderar jag på naveln eftersom det kan jag välja EXAKT när jag vill visa, och nu är jag ändå 18..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xDesperaTx:

det går ju inte att köpa nålar om man är under 18!!

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH[bigcheers]

xDesperaTx:

seriöst svar på frågorna, inte massa annat shit

Så svar som att ni riskerar hälsan genom att besöka idiotiska piercare är inte seriösa?

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xDesperaTx:

men vi orkar inte vänta tills vi är 18 år!!!

Det är precis sådana där uttalanden som bekräftar att ni borde låta bli piercingar helt och hållet. Vill ni inte att det ska bli ordentligt och bra gjort så kan ni lika gärna skita i det tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror inte ens de är 15


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

De som dessutom gör det är antagligen dem man inte bör göra det hos..

jo tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tscabo:

Ni kommer inte få seriösa svar. Vänta tills ni är arton.

varför skulle man inte få seriösa svar [confused] det här är vell som vilket forum som helst lixxom, och vi tänker inte vänta tills vi är 18.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

yeahbiteme:

Det är precis sådana där uttalanden som bekräftar att ni borde låta bli piercingar helt och hållet. Vill ni inte att det ska bli ordentligt och bra gjort så kan ni lika gärna skita i det tycker jag.

vi har redan piercingar [confused] och det är fortfarande bättre att gå till en oseriös piercare som iaf inte sticker i en nerv osv, än att göra det själv hemma och skada nerver å saker

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

IceFalk:

xDesperaTx: wtf?!?! och vad hjälper det att vänta ett år då? då är man 16, och åldersgränsen är 18. så om du inte har svar på frågorna så behöver du inte svara, okej ?

Okej, ja men då får ni väl vänta i tre år då.. Varför tror du egentligen att man har åldergränser på saker och ting?

haha nej, vi tänker inte vänta i 3 år till. har ja sakt att det inte är bra med åldersgräns elr?! hur fan vet du att alla som är 15 är helt dumma i huvet ? väldrigt dumt sakt tycker jag, och du känner inte ens mej, elr oss, och vadå väx upp? xD de tycker ja du kan ta å göra, elr till dej kanske det vore mer passande att säga, skaffa ett liv !

OCH du svarade fortfarande inte på nån fråga, så om du vill säga nått mer så kan du svara på någon fråga istället för att skriva massa skit. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IceFalk:

HJÄLP OSS ATT HITTA EN PIERCINGSTUDIO I STHLM! utan förälders tillstånd

Du behöver ingen tillåtelse för att hitta en piercingstudio men du måste ha tillåtelse för att skaffa en [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

tror inte ens de är 15

jo vi är 15 [confused] och det hade inte ens med frågorna att göra, onödigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xDesperaTx:

jo vi är 15 och det hade inte ens med frågorna att göra, onödigt.

du skriver väldigt tardigt för att vara 15.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xDesperaTx:

vad hjälper det att vänta ett år då? då är man 16, och åldersgränsen är 18.

Fel. Men målsmans tillstånd är det 16 år.


   
SvaraCitera

xDesperaTx:

och vi tänker inte vänta tills vi är 18.

Nej, men lycka till då! Ingen här verkar vilja svara, bara göra på oldschoolviset då, en synål, ett öronsmycke, massa is, en massa gråtande och sedan ett inflammerat sår och en piercing som sitter snett. GL HF FRÖKEN.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IceFalk:

Jag säger inte att alla 15-åringar är det, jag säger att DU är det.

haha, och hur vet DU det? xD du känner inte mej xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tscabo:

Nej, men lycka till då! Ingen här verkar vilja svara, bara göra på oldschoolviset då, en synål, ett öronsmycke, massa is, en massa gråtande och sedan ett inflammerat sår och en piercing som sitter snett. GL HF FRÖKEN.

jaha, och det var ju jävligt hjälpsamt oxå xD det går FORTFARANDE inte att ta en klen synål och sticka igenom, den är för tunn

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

lilasmet:

du skriver väldigt tardigt för att vara 15.

haha ah, och bara för att irritera dej serru xD

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

DeathOrGlory:

Fel. Men målsmans tillstånd är det 16 år.

nej, med målsmans tillstånd kan man på vissa ställen pierca sej när man är 14, 15

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

IceFalk:

Jag kan ganska lätt räkna ut det baserat på ditt rövknulleri av det svenska språket och dess bokstäver samt dina åsikter om just denna fråga.

ööh okeej xDD du va rolig du xD och vad e din jävla "åsikt" då [confused] .. nått jävla skit om att vi ska vänta, har ju redan sakt att vi inte tänker det så vafan, ge upp bitch XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xDesperaTx:

haha ah, och bara för att irritera dej serru xD

det skulle ge ett mer seriöst ocg mognare intryck om du skrev lite bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xDesperaTx:

nej, med målsmans tillstånd kan man på vissa ställen pierca sej när man är 14, 15

Min kompis som jobbar som piercare har iaf 16 år. Men ifall du vet att det är det på vissa ställen gå dit då?

Ifall du har dina föräldrar med dig och äger ett ID-kort så finns denna i sthlm: http://www.east-street.com/pier/new/


   
SvaraCitera