Aviseringar
Rensa alla

Hjälp!! (P-piller)


Ämnesstartare

Nu är det ju så att igår (tisdag) Så råkade jag på n ågov konstigt vis ta både tisdag och onsdags pillret. Tog tisdag på morgon och onsdag på tisdag kväll (Hoppas ni förstår). Så jag åt två piller igår och jag har inget att äta idag. Någon som gjort så som vet vad jag bör göra?

Eller måste jag ringa vårdcentralen?

Tacksam för svar 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ingen fara allas


   
SvaraCitera

ta dom som vanligt nu bara, torsdagspillret imorn alltså [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej 🙂 Första gången jag lyckas ta två på samma dag 😛 Haha lite klåpigt gjort ;D

Mamma tyckte jag skull ringa akuten och hon som svarade visste inte alls hur jag skull göra. Duktigt gjort! 🙂

Hon sa"Nu ska du ge tusan i att ha samlag idag"

😀


   
SvaraCitera

Eternity:

Hon sa"Nu ska du ge tusan i att ha samlag idag"

jag vet ju att när man har missat ett piller ska man använda kondom i en vecka och fortsätta ta pillerna som vanligt men när man har tagit två för tätt borde det nog inte vara någon högre risk [tard]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

när man har tagit två för tätt borde det nog inte vara någon högre risk [tard]

men sen tar hon ju ett mycket senare ju :s

är förvirrad.


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

men sen tar hon ju ett mycket senare ju :s

ja just det, fast hon kan ju försöka ta det inom 36 timmar efter det hon tog på tisdagskvällen [tard]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

ja just det, fast hon kan ju försöka ta det inom 36 timmar efter det hon tog på tisdagskvällen [tard]

nu gick min hjärna i baklås men jag tror att jag förstod [tard]


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

nu gick min hjärna i baklås men jag tror att jag förstod [tard]

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejsan !*
Jag ska börja med min första piller karta nästa vecka, men just nu väntar jag på mensen och ska börja med min första p -piller neovletta28, ni som använder dem just nu vad tycker ni är dem bra villka biverkningar får man, mår man bra får man verkligen större bröst, och hur lång tid tar det tills man märker?


   
SvaraCitera

Rosirosi91:

får man verkligen större bröst, och hur lång tid tar det tills man märker?

tror du kommer: märka det.


   
SvaraCitera