Aviseringar
Rensa alla

Hjälp på Zelda Twighlight Princess...


Ämnesstartare

Jag skulle behöva hjälp med ett moment på ett av mina favorit Tv-spel. Jag har inte orkat spela detta på länge på grund av att jag inte fattar hur jag ska göra nästa steg.
Det handlar om ökentemplet...[shake]
Jag vet inte hur jag ska göra när jag kommer till det ställe där man skall dra i en kedja för att en ljuskrona skall lyfta. Jag kommer över till andra sidan och har öppnat kistan men hur kommer jag till dörre som är mittemot den fördömda ljuskronan. [surprised]

Jag har ju försökt med det mesta men jag sitter stenhårt fast. [sad] Sjunker ner i sanden som är emellan plattformerna lixom.
Snälla kan någon hjälpa lilla mig att förstå detta krångel? [blush]


   
Citera

Ah, Zelda [love] Tyvärr kan jag inte hjälpa dig dock - jag kommer inte ihåg. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plocka fram den video som hjälper dig bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Plocka fram den video som hjälper dig bara.

hahaha garvar ihjäl mig åt berättarrösten! [crazy]
Men tackar nu kan jag kanske lösa det! ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

catch_me:

hahaha garvar ihjäl mig åt berättarrösten!

Humor.
o.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Humor.
o.o

Ja men det lät ju som han rökt på eller nått. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha! Han verkar något slö.
Har spelat liret igenom x antal gånger, men kommer inte ihåg vad man skall göra i det rummet.
Bör väl finnas i walkthroughn, men kanske borde du söka specifikt efter det tempel du är fast i.
Best of luck, och se upp för bossen.
Han é mäktig, men kul! =D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sibes Huskypup:

Bör väl finnas i walkthroughn, men kanske borde du söka specifikt efter det tempel du är fast i.
Best of luck, och se upp för bossen.
Han é mäktig, men kul! =D

Hmm... du har rätt! Ska ta och göra det.[wink]
Jasså![surprised] Får se upp då dåh. Tack för tipset![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

catch_me:

Tack för tipset!

You're welcome!


   
SvaraCitera

Har du fått "skatten" i ökentemplet? Isåfall ska du nog använda dig av den såvida det finns en räls i närheten du kan åka på.


   
SvaraCitera

catch_me:

Jag kommer över till andra sidan och har öppnat kistan men hur kommer jag till dörre som är mittemot den fördömda ljuskronan.

Tjenare, nu ska jag hjälpa dig.[cool]
Du drar i kedjan, du springer och ställer dig mitt under kronan, sen faller den ned på dig, sen klättrar du upp på lampan inifrån (eftersom det är ett hål mitt i lampan).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deku Link:

Du drar i kedjan, du springer och ställer dig mitt under kronan, sen faller den ned på dig, sen klättrar du upp på lampan inifrån (eftersom det är ett hål mitt i lampan).

TACK; TACK; TACK!!![surprised][y] Du räddade just min kväll! [wink][love]


   
SvaraCitera

catch_me:

TACK; TACK; TACK!!! Du räddade just min kväll!

Kul att hjälpa till, jag själv fastnade där, men efter lite tänkande så klurade jag ut det. ^^

Bara att slänga iväg ett PM om du fastnar igen.[party]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

hah jag spelar också om hela zelda igen 🙂 älskar spelen och snart kommer en liten tatuering om det ; )


   
SvaraCitera