Aviseringar
Rensa alla

hjälp, printscreen, snällllllla söta;)


Ämnesstartare

[love]Hej alla söta. behöver seriöst veta HUR prinscreen ar man? fattar inte hur man gör. nån som skulle kunna vara så gullig o hjälpa denna lilla vilsna otekniska tjej?^^ haha snälla lite desperat, måste veta NU. puss


   
Citera
Ämnesetiketter

emmaa__:

?^^

Knappen PrtSc - sitter uppe vid scroll lock och pause/break.

Sedan öppnar du paint och tyucker Ctrl+v


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack<3

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ennie, väldigt kul.. -.-

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

men om man vill t.ex lägga in bilden i ett forum o man har överfört den till tinypic, hur gör man sen?<3

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ne var menat till de andra.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

i alla fall, nån som vet, asså jag har printscreen at ett meddelande och lagt in det på Paint. Men när jag ska lägga upp bilden i ett forum så ser man inte testen, den är för liten, vad gör man då? kan man typ zooma o skära bort kanter elr nåt i Paint(oteknisk som fn)<3

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

texten*


   
SvaraCitera

emmaa__:

men om man vill t.ex lägga in bilden i ett forum o man har överfört den till tinypic, hur gör man sen?<3

Gå in på sidan där du har bilden uppladdad, kopiera image-url (som är ett textfält som börjar på [IMG] och slutar på [ /IMG] och klistra in det på den sida där du vill att bilden ska visas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack:)<3 men frågan ovan ditt inlägg, nån som vet?


   
SvaraCitera

emmaa__:

oteknisk som fn

Istället för att trippelposta så kan jag lära dig något nytt.
Har du skrivit något i en post men sen märker att du gjort något typ av fel så klickar du på det lilla gråa krysset på botten till vänster i din post. Sen klickar du på "Ändra" och ändrar texten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack men nån som kan fråga på min senaste fråga?;)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

iiiih löste det på egen hand *stolt* tack ändå pussssar


   
SvaraCitera

emmaa__:

tack men nån som kan fråga på min senaste fråga?;)

Och så kan jag lära dig att citera folk så dom vet att du skrivit till dom.
Markera valfri text i en post och sen klickar du på den blåa citera-knappen som är i samma post-box (så att säga)


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Musik


   
SvaraCitera

se bifogad bild

a.jpg


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera