Forumet - Hjälp :s

Hjälp :s

154 0 25
Jag beställde en sak från england, och nu dagen efter kom jag på att jag har skrivit in fel adress. Det skulle vara "County" som betyder län eller liknande, men jag var lite hastig och råkade läsa det som "Country" så jag skrev in Sweden. Och paketet är redan skickat.

Tror ni att det kommer fram i detta format, från England till Sverige?

Mitt Namn
Min Adress
Min Stad, Sverige Postnummer
Sverige

Där det första Sverige ska vara Län.

Spana också in:

Brevbärarna är amazing. Man kan få brev där det står staden och en mysko beskrivning där det står typ: "Det där röda huset bredvid Ica ... med vita knutar" eller nåt sånt. Så länge namn och sånt är med brukar det alltid komma fram...

Jellybeans:

Sorterar de inte sakerna med maskin?

Jo... Men det är också så att de kollar alla adresser med ögon och händer ;P, vet inte riktigt hur det funkar dock, men det gör det!
Hannajkl:

Brevbärarna är amazing. Man kan få brev där det står staden och en mysko beskrivning där det står typ: "Det där röda huset bredvid Ica ... med vita knutar" eller nåt sånt. Så länge namn och sånt är med brukar det alltid komma fram...

Du bor inte i Stockholm antar jag? [zzz]

OnT: Det kommer nog fram. [y]
Från postens kundtjänst:

"Hej,

Tack för ditt mail.

Då du ej anger något inlämningsnummer är det svårt att svara. Men om enda felet är att Sverige är angivet 2 gånger så bör det komma fram. Du får kontrollera med avsändaren hur de har skrivit din adress."

Det borde nog gå bra.