Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, snälla


Ämnesstartare

RakatKadaver:

Jag säger go for it, girl. Annars kommer du bli lika nedstämd som TK-421 här nere.

Åhh tack så mycket! Du pepprade verkligen mig, ska nog göra det [love]


   
SvaraCitera

Zodd:

Be dem motivera varför? Ifall ni fastnar för varandra så är det bara att köra på.

That! ^^

Cutiepie92:

mig

Bara du tänker dig för och sådär så... why not?

Jag har varit i den omvända situationen en gång, och visst, det kändes ganska weird först. Men hon var också mogen för sin ålder, medan jag var... antagligen lite omogen för min ålder. Och det var något som bara hände, så... vi lät det hända liksom. Det var inte som att jag var på jakt efter en 15-åring, men... så blev det, och det var bra så länge det varade!


   
SvaraCitera

Tobbish:

Jag har varit i den omvända situationen en gång, och visst, det kändes ganska weird först. Men hon var också mogen för sin ålder, medan jag var... antagligen lite omogen för min ålder. Och det var något som bara hände, så... vi lät det hända liksom. Det var inte som att jag var på jakt efter en 15-åring, men... så blev det, och det var bra så länge det varade!

Jag kommer tom ihåg det där![cool]


   
SvaraCitera

passaro:

Jag kommer tom ihåg det där![cool]

Klart du gör, du minns väl allt snusk! [blush]


   
SvaraCitera

Tobbish:

Klart du gör, du minns väl allt snusk!

ja-aaa[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Bara du tänker dig för och sådär så... why not?

Jag har varit i den omvända situationen en gång, och visst, det kändes ganska weird först. Men hon var också mogen för sin ålder, medan jag var... antagligen lite omogen för min ålder. Och det var något som bara hände, så... vi lät det hända liksom. Det var inte som att jag var på jakt efter en 15-åring, men... så blev det, och det var bra så länge det varade!

Tack för svar, det hjälper verkligen när någon berättar om sina egna erfarenheter[bigsmile] Precis, det var inte så att jag var på jakt efter en som är 20 år..utan det hände bara.

Hur länge var ni tillsammans? [crazy]


   
SvaraCitera

Cutiepie92:

Hur länge var ni tillsammans? [crazy]

Det varade inte så länge tyvärr (~2 månader), men berodde främst på att jag blev tvungen att flytta hem (~50 mil) efter misslyckat studieförsök. Om jag blivit kvar, då hade det antagligen varat lite längre i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Be dem motivera varför? Ifall ni fastnar för varandra så är det bara att köra på. Finns väl risk att snubben bara är ute efter korvbrödet, men det får du avgöra

Tack för vettigt svar![love] Ska köra på, jag är trots allt förälskad i honom.. Har bett om bättre argument så jäkla många gånger, men tyvär det enda jag får höra är "Det är fel, det är bara så.."


   
SvaraCitera