Aviseringar
Rensa alla

Hjälp sökes


Ämnesstartare

Jag måste medge att jag ger upp, jag är i starkt behov av hjälp för att göra en snygg blogg. Har precis skaffat en ny och dum som jag är så trodde jag att jag skulle klara av HTML-koderna själv, men ack så fel jag hade. Kan ingenting. Så därför frågar jag om det är någon som har lust att hjälpa mig, ni får tyvärr bara "äran" för det, men svara gärna på det här om du tror att du kan hjälpa mig, snälla? [y]


   
Citera
Ämnesetiketter

Har du någonting vettigt att skriva om? Skit i det annars.


   
SvaraCitera

Så med andra ord ska någon annan göra DIN hemsida åt DIG gratis? Iof skulle inte förvåna mig om någon retard nappar på det.

Vill man stå ut ifrån mängden så får man anstränga sig lite. Det finns enklare sätt att göra hemsidor på än att lära sig html, googla vettja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, jag fixar det själv.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheresJ:

men svara gärna på det här om du tror att du kan hjälpa mig, snälla?

HTML Guide

Du får göra resten.


   
SvaraCitera
Åtta

Tror nog att det är viktigare att du lär dig CSS. Eller ja, visserligen så behöver du väl kunna en del HTML också, men om du har skaffat blogg på t.ex. blogg.se eller någon annan liknande sida så får du troligtvis inte ändra uppmärkningen i alla fall.


   
SvaraCitera

som åtta redan påpekat, läs på om hur css:er funkar sedan är det bara att testa dig fram genom att modifiera en redan existerande css.


   
SvaraCitera

TheresJ:

TheresJ F15 + blogg

Oh dear...är det bara jag som märker det ironiska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EyeForAnEye:

Oh dear...är det bara jag som märker det ironiska?

Åh nej! Jag är flicka, jag är 15 år och har blogg, jag är som alla andra, så låt mig vara det då.


   
SvaraCitera

TheresJ:

Åh nej! Jag är flicka, jag är 15 år och har blogg, jag är som alla andra, så låt mig vara det då.

Mm, eller typ... ditt namn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Mm, eller typ... ditt namn?

jag fattar inte...


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera